کد خبر: ۳۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
تاکید رئیس انجمن واردکنندگان موبایل بر اعلام قیمت‌ها در سامانه 124؛ حسین غروی رام از شرکت‌های واردکننده خواست تا همچون گذشته به درج قیمت‌ها در سامانه 124 ادامه دهند و به هیچ عنوان در این زمینه کوتاهی نکنند.
به گزارش آی تابناک : تاکید رئیس انجمن واردکنندگان موبایل بر اعلام قیمت‌ها در سامانه 124؛ حسین غروی رام از شرکت‌های واردکننده خواست تا همچون گذشته به درج قیمت‌ها در سامانه 124 ادامه دهند و به هیچ عنوان در این زمینه کوتاهی نکنند. 

به گزارش روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل  تبلت و لوازم جانبی،  رییس‌ هیات‌مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی ضمن اشاره به لزوم شفاف سازی در تمام سطوح اقتصادی گفت: طی سال‌های اخیر با پیدایش سامانه‌های متعدد در حوزه بازرگانی و خدمات، نظارت بر این بخش بیش از پیش شده و تخلفات به حداقل رسیده است. این اتفاق در جریان تامین و عرضه کالا تاثیرات مثبتی را ایجاد کرده است و اتصال این سامانه‌ها به یکدیگر شرایط را روز به وز بهتر نیز خواهد کرد.

PR-MO-1.jpg

وی سامانه‌های مرکز توسعه تجارت الکترونیک، همتا، 124 و سامانه جامع گارانتی را شبکه ای هوشمند به منظور شفاف سازی دانست و افزود: ما در انجمن واردکنندگان موبایل همواره از همکاران خود خواسته‌ایم تا مبتنی بر عملکرد این سامانه‌ها قدم بردارند. در همین راستا ثبت قیمت تمام شده موبایل‌های وارداتی و آماده عرضه در سامانه 124 مکررا مورد تاکید ما قرار گرفته است. طبق مصوبه وزارت صمت شرکت‌های واردکننده مکلف به اعلام قیمت‌ها به این سامانه هستن. از این رو واردکنندگان تلفن همراه نیز از این قائده مستثنا نیستند و باید به صورت مداوم قیمت‌ موبایل‌های وارداتی خود را به این سامانه اعلام کنند.

به گفته غروی رام این سامانه در حمایت از حقوق مصرف کننده راه اندازی شده است و باید جهت حفظ حقوق مصرف کنندگان و آگاهی ایشان از قیمت واقعی موبایل‌هایی که خریداری کرده اند هیچ کوتاهی صورت نگیرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل گفت: بناست در آینده ای نزدیک با درخواست انجمن واردکنندگان موبایل و فراهم کردن زیرساخت‌ها، سازمان حمایت با همکاری سامانه همتا و مرکز توسعه تجارت الکترونیک قیمت موبایل خریداری شده را همزمان با روشن شدن گوشی برای مصرف کننده پیامک کند. به این ترتیب مصرف کننده از قیمت واقعی گوشی و اینکه کدام واردکننده آن را وارد کشور کرده است مطلع خواهد شد. از این رو اعلام دقیق قیمت‌ها توسط واردکنندگان همچون گذشته به سامانه 124 به شفافیت و تسهیل این فرایند کمک خواهد کرد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار