کد خبر: ۳۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
در تاریخ 4 تیرماه سال جاری هوآوی در مراسمی بزرگ‌ترین فروشگاه اختصاصی گوشی‌های پرچمدار خود را در شرق شهر شانگهای (Shanghai) افتتاح کرد. این فروشگاه در منطقه تجاری شهر واقع شده است، منطقه‌ای با 5000 متر مربع وسعت که یکی از قطب‌های تجاری و فناوری در شهر به حساب می‌آید.
به گزارش آی تابناک : در تاریخ 4 تیرماه سال جاری هوآوی در مراسمی بزرگ‌ترین فروشگاه اختصاصی گوشی‌های پرچمدار خود را در شرق شهر شانگهای (Shanghai) افتتاح کرد. این فروشگاه در منطقه تجاری شهر واقع شده است، منطقه‌ای با 5000 متر مربع وسعت که یکی از قطب‌های تجاری و فناوری در شهر به حساب می‌آید.

در مراسم افتتاح این فروشگاه، ریچارد یو (Richard Yu) مدیرعامل هوآوی گفت: «ارتباط مستقیم با مشتری همواره برای هوآوی اهمیت بالایی دارد. ارتباط ما فقط یک ارتباط بین فروشنده و خریدار نیست بلکه ما مقید به ارائه بهترین خدمات به مشتری هستیم. فروشگاه جدید باید جایی باشد تا مشتریان، مصرف‌کنندگان و حتی تولیدکنندگان در آن دور هم جمع شوند».

هوآوی در این فروشگاه، بخشی اختصاصی برای معرفی استفاده همه‌جانبه از هوش‌مصنوعی در زندگی دارد که در آن به مشتریان امکان تجربه زندگی در یک خانه که تمام اجزای آن مبتنی بر هوش‌مصنوعی کار می‌کند  را می‌دهد. تمام اجزا و لوازم این خانه به کمک اینترنت اشیا به هم متصل هستند و با هماهنگی یکدیگر و به کمک هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند.

بزرگترین برندشاپ هوآوی در شانگهای

«در جریان ساخت این فروشگاه، هوآوی همکاری تنگاتنگی را با واحد بناهای تاریخی شهر شانگهای داشته تا با حفظ ظاهر و جنبه تاریخی ساختمان فروشگاه، آن را تبدیل به مکانی برای فعالیت‌های اجتماعی کند تا افراد بتوانند در آن استراحت کرده، با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.» این مطالب توسط هرمن ژو (Herman Zhu) مدیر بازاریابی بخش مصرف‌کنندگان هوآوی در مراسم افتتاحیه گفته شده است.

بزرگترین برندشاپ هوآوی در شانگهای

در طبقه اول این فروشگاه کلیه محصولات هوآوی به نمایش گذاشته شده و در طبقه دوم نیز هوش‌مصنوعی قدرتمند هوآوی در معرض دید قرار گرفته که دارای پنج بخش مختلف شامل خانه هوشمند، محل‌کار قابل جابه‌جایی، سلامتی و تندرستی، سفر آسان و بخش سرگرمی می‌شود. در این بخش مشتریان فناوری‌های آینده در این حیطه را تجربه کرده و با امکانات هوشمند و نوآورانه بسیاری آشنا می‌شوند، امکاناتی که به کمک تحقیقات گسترده هوآوی در همه بخش‌ها به دست آمده است.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار