کد خبر: ۳۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
سامسونگ از دستگاه ضدعفونی کننده گوشی با استفاده از نور فرابنفش رونمایی کرد. این وسیله ۵۱ دلاری که ITFIT UV Sterilizer نام دارد، تا ۹۹ درصد از باکتری‌ها را در عرض ۱۰ دقیقه از بین برده و از شارژر وایرلس ۱۰ واتی برخوردار است.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ از دستگاه ضدعفونی کننده گوشی با استفاده از نور فرابنفش رونمایی کرد. این وسیله ۵۱ دلاری که ITFIT UV Sterilizer نام دارد، تا ۹۹ درصد از باکتری‌ها را در عرض ۱۰ دقیقه از بین برده و از شارژر وایرلس ۱۰ واتی برخوردار است.

سامسونگ می گوید ضدعفونی کننده ITFIT UV Sterilizer فضای کافی برای ضدعفونی کردن گوشی‌های بزرگ مثل گلکسی اس ۲۰ اولترا را دارد. برای ضدعفونی کردن گجت کافیست دستگاه را با وصل کردن آن به یک منبع تغذیه از طریق پورت USB-C روشن کرده و پس از قرار دادن گوشی در محفظه دستگاه دکمه روشن را فشار داد. این وسیله از شارژر وایرلس ۱۰ واتی Qi برخوردار بوده و گوشی را حین ضدعفونی شارژ می‌کند.

دستگاه مورد بحث پس از روشن شدن گوشی را با نور UV-C به مدت ۱۰ دقیقه بمباران می‌کند که به گفته سامسونگ برای از بین بردن ۹۹ درصد از باکتری‌ها کافی خواهد بود. یکی از قابلیت‌های جالب این وسیله امکان شارژ کردن گوشی‌های سامسونگ حین تابش نور فرابنفش است. سازنده کره‌ای می‌گوید از این وسیله می‌توان برای شارژ کردن گلکسی بادز پلاس و هر وسیله دیگری که از شارژ Qi پشتیبانی می‌کند نیز استفاده کرد.

ضدعفونی کننده ITFIT UV Sterilizer از هم اکنون با قیمت ۵۱ دلار در تایلند به بازار عرضه شده و قرار است به زودی در هنگ کنگ نیز روانه بازار شود. سامسونگ هنوز برنامه‌ای برای عرضه این محصول در ایالات متحده ندارد.

پیش بینی می‌شود در دوران کرونا موجی از دستگاه‌های ضدعفونی کننده گوشی با نور فرابنفش به بازار عرضه شوند. مدتی قبل شرکت Zagg که در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی فعالیت می‌کند، از دو ضدعفونی کننده گوشی مبتنی بر نور فرابنفش رونمایی کرد.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار