کد خبر: ۳۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
بنتایگا اولین شاسی‌بلند شرکت بنتلی است که به عنوان مدل سال 2016 معرفی شد. با توجه به محبوبیت بالای مدل‌های شاسی‌بلند، بنتایگا از همان ابتدا مورد استقبال تعداد زیادی از مشتریان قرار گرفته، طوری که این خودرو پرفروش‌ترین محصول بنتلی محسوب می‌شود.
به گزارش آی تابناک : بنتایگا اولین شاسی‌بلند شرکت بنتلی است که به عنوان مدل سال 2016 معرفی شد. با توجه به محبوبیت بالای مدل‌های شاسی‌بلند، بنتایگا از همان ابتدا مورد استقبال تعداد زیادی از مشتریان قرار گرفته، طوری که این خودرو پرفروش‌ترین محصول بنتلی محسوب می‌شود.

پس از گذشت نزدیک به 5 سال از زمان معرفی، خودروساز انگلیسی اکنون تصمیم گرفته نسخه فیس‌لیفت بنتایگا را رونمایی کند. در نگاه نخست به این نسخه، دامنه تغییرات محدود به نظر می‌رسد، اما بنتلی می‌گوید در نمای روبرو و عقب تمامی پنل‌ها جدید هستند. این شرکت تغییرات موجود را همسو با زبان طراحی کانتیننتال GT و فلایینگ اسپر توصیف می‌کند.

با دقت در نمای روبروی فیس‌لیفت بنتایگا می‌توان به تغییراتی مثل بزرگ‌تر شدن جلوپنجره، تبدیل قاب گرد چراغ‌ها به شکل بیضی و بازنگری در فرم سپر پی برد.

بنتلی بنتایگا قبل از فیس‌لیفت

بنتلی بنتایگا بعد از فیس‌لیفت

در نمای عقب شاهد تغییرات گسترده‌تری هستیم، جایگزینی چراغ‌های ساده قبلی با نمونه‌های بیضوی کشیده، سرتاسری شدن پهنای درب عقب، انتقال محل نصب پلاک به روی سپر و خروجی‌های دوگانه اگزوز از جمله این موارد به شمار می‌روند؛ همچنین سپر بنتلی بنتایگا 2021 بازطراحی شده و دیگر مثل سابق سطح صاف و یکدستی ندارد.

بنتلی بنتایگا قبل از فیس‌لیفت

بنتلی بنتایگا بعد از فیس‌لیفت

در کنار مواردی که برشمردیم، بنتلی برای مدل 2021 از شاسی‌بلند محبوب خود، امکان سفارش دو رنگ بیشتر و رینگ‌های 22 اینچی با طراحی جدید را فراهم کرده است.

فیس‌لیفت بنتایگا به عنوان مدل 2021 به فروش خواهد رسید

در داخل کابین بنتایگا 2021 نیز بروزآوری‌هایی دیده می‌شود. استفاده از فرمان و پنل‌های متفاوت، نصب یک نمایشگر عریض 10.9 اینچی برای سیستم اینفوتینمنت و تغییر شکل دریچه‌های تهویه موجود در قسمت میانی داشبورد برخی از بروزآوری‌های داخلی هستند؛ ضمن اینکه سیستم هداپ دیسپلی حالا توانایی نمایش اطلاعات ترافیکی و نام خیابان‎‌ها را نیز دارا بوده و پشتیبانی بی‌سیم از سیستم اپل کارپلی به بنتایگا 2021 افزوده شده است.

کابین بنتلی بنتایگا قبل از فیس‌لیفت

کابین بنتلی بنتایگا بعد از فیس‌لیفت

شاسی‌بلند سایز متوسط بنتلی بنتایگا ظرفیت حمل 4 یا 5 سرنشین را دارد، اما در صورت سفارش مشتری ردیف سوم اضافه شده و ظرفیت حمل به 7 نفر افزایش می‌یابد. در نسخه 5 نفره صندلی‌ها به فریم جدیدی مجهز شده و خریداران می‌توانند آپشن سردکن و گرم‌کن را برای ردیف عقب سفارش دهند.

در زیر کاپوت بنتلی بنتایگا 2021 تغییر خاصی رخ نداده و موتور 4 لیتری V8 و توئین توربوی نسخه فیس‌لیفت مثل سابق 542 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نسخه اسپید (Speed) که به موتور W12 مجهز است و همچنین نسخه هیبریدی شارژی اواخر امسال به مدل استاندارد خواهند پیوست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار