کد خبر: ۳۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 02
گوگل تولید میان رده‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL را متوقف کرد. این دو محصول از این پس تنها از طریق تعداد محدودی از خرده فروشی‌ها قابل خریداری خواهند بود.
به گزارش آی تابناک : گوگل تولید میان رده‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL را متوقف کرد. این دو محصول از این پس تنها از طریق تعداد محدودی از خرده فروشی‌ها قابل خریداری خواهند بود.

گوگل در بیانیه‌ای به سایت Android Police تأیید کرد که تولید گوشی‌های پیکسل 3a و 3a XL را متوقف کرده است. این دو گوشی دیگر در فروشگاه گوگل موجود نخواهند شد و تنها از طریق تعداد محدودی از خرده فروشی‌های شخص ثالث فروخته می‌شوند تا موجودی فعلی تمام شود.

تا پیش از این کاربران با مراجعه به سایت فروشگاه رسمی گوگل در آمریکا با عبارت «ناموجود» در مقابل پیکسل 3a مواجه می‌شوند اما حالا این عبارت جای خود را به «غیر قابل دسترس» داده و نشان می‌دهد این محصول به پایان عمرش رسیده است.

میان رده‌ پیکسل 3a اواسط اردیبهشت ماه سال قبل در رویداد گوگل I/O 2019 معرفی شد و با قیمت زیر ۴۰۰400 دلار نظر کاربرانی را که به دنبال یک گوشی با دوربین باکیفیت، نسخه خام اندروید و دسترسی به آخرین قابلیت‌های گوگل بودند را جلب کرد.

البته همچنان خبری از جانشین آن یعنی پیکسل 4a نیست و شایعات مختلف از عرضه آن در ماه جاری میلادی یا ماه اکتبر (مهر-آبان) خبر می‌دهند. به نظر می‌رسد گوگل زمان مناسبی را برای توقف تولید پیکسل 3a انتخاب نکرده، چون جایگزین مناسبی برای آن در سبد محصولاتش نیست و گوشی‌های پیکسل 4 و 4 XL نیز از زمان شیوع ویروس کرونا به ندرت تخفیف خورده‌اند.

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، پیکسل 4a با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی حدود ۳۴۹ دلار قیمت خواهد داشت و برخلاف 3a تنها در یک مدل به بازار عرضه خواهد شد. تا پیش از این شایعه شده بود گوگل قصد دارد پیکسل 4a را با حافظه ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۳۹۹ دلار روانه بازار کند، اما احتمالاً به دلیل عرضه آیفون SE 2020 از این کار صرف نظر کرده و ظاهراً تولید پیکسل 4a XL را هم کنسل کرده است.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار