کد خبر: ۳۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 02
چند روز به انتظار گیم پلی هیجان انگیز بازی «کرایسیس» در نسخه ریمستر یا همان بازسازی شده نشسته بودید؟ اتفاقاً هایی عجیب همه چیز را به هم ریخته و گیم پلی جنجالی که باید همین امشب به انتشار می‌رسید، به زمان دیگری موکول شد! داستان از چه قرار است؟
به گزارش آی تابناک : چند روز به انتظار گیم پلی هیجان انگیز بازی «کرایسیس» در نسخه ریمستر یا همان بازسازی شده نشسته بودید؟ اتفاقاً هایی عجیب همه چیز را به هم ریخته و گیم پلی جنجالی که باید همین امشب به انتشار می‌رسید، به زمان دیگری موکول شد! داستان از چه قرار است؟

فرانچایز Crysis، شامل عناوینی جذاب و پُر طرفدار از «کرایتک» است که تمامی نسخه‌های آن، خصوصاً نسخه نهایی، دارای گرافیکی خیره کننده و فراتر از زمان خود بودند. همه چیز از ابتدای ماه آپریل آغاز شد؛ صفحه رسمی کرایتک پس از مدت‌ها آغاز به کار کرده و نوید ساخت یک نسخه جدید، و یا ریمستر را از سری بازی‌های Crysis اعلام کرد. چشم جهان و گیمرها به جزئیات بیشتر در این زمینه دوخته شده بود.

crysis-02.jpg

سپس کمپانی الکترونیک آرتز (EA) به صورت رسمی نسخه ریمستر از بازی Crysis را معرفی کرد. پس از معرفی اولیه، این بازی در سکوت خبری سنگینی فرو رفته و چندی پیش، کرایتک به صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ 1 جولای (امروز) اولین گیم پلی از بازی Crysis Remastered را منتشر خواهد کرد. اهمیت این خبر به سادگی قابل رویت است؛ بسیاری از رسانه‌ها، اقدام به انتشار این خبر کرده و همگان در انتظار مشاهد گیم پلی بازی جذاب Crysis Remastered بودیم.

ساعاتی پیش از انتشار رسمی گیم پلی، فروشگاه مایکروسافت در کنار یک وب سایت مربوط به «پلی استیشن»، یک تریلر را به صورت خواسته و یا ناخواسته، از بازی Crysis Remastered منتشر کردند. این تریلر که بخش‌هایی از گیم پلی نیز در آن مشاهده می‌شود، یک محیط گرافیکی بسیار ساده را نشان می‌دهد. در واقع می‌توان گفت که نسخه ریمستر بازی کرایسیس بسیار ضعیف‌تر از انتظارها ظاهر شده و این مسئله یک شکست سنگین و کامل برای کرایتک به حساب می‌رود.

کیفیت بازی ریمستر کرایسیس در این تریلر به قدری پایین بود که برخی منابع آن را یک تریلر ساختگی، غیر رسمی و به دور از واقعیت خواندند! اما ظاهراً نه تنها این تریلر ساختگی و اشتباه نبوده است، بلکه کاملاً درست بوده و می‌توان گفت که تصورات گیمرها، کاربران و رسانه‌ها را حسابی در هم کوبیده است! گمانه زنی در مورد محتوای این تریلر از همان ساعات اولیه آغاز شد؛ سیل انتقادها به کیفیت پایین گرافیک بازی سرازیر شده و احتمال ساختگی و یا تقلبی بودن آن، تنها آرامبخش گیمرهای عصبانی بود.

crysis-01.jpg

خب آنطور که پیداست، این تریلر کاملاً واقعی است! لحظاتی پیش، کمپانی کرایتک درست در لحظه لانچ گیم پلی بازی Crysis Remastered، با پیامی از کاربران، گیمرها و رسانه‌ها معذرت خواهی کرد. کرایتک اعلام کرده است که پروژه Crysis Remastered با چند هفته تعویق، در تاریخ دیگری منتشر شده و گیم پلی این بازی نیز در زمان دیگری ارائه می‌شود. به گفته توسعه دهنده فرانچایز کرایسیس، این بازی نیازمند پرداخت به برخی جزئیات بوده و توسعه دهندگان آن، به زمان بیشتری نیاز خواهند داشت.

در نتیجه به نظر می‌رسد که کرایتک به دلیل مشاهده انتقادهای فراوان به تریلری که کمتر از یک روز پیش از گیم پلی رسمی منتشر شده است واقف بوده و بدون اشاره به این مسئله، انتشار بازی و حتی گیم پلی را در لحظه آخر کنسل کرده است. در واقع می‌توان گفت که انتشار غیر رسمی و زودتر از موعد این تریلر، منجر به نجات Crysis Remastered از طوفان انتقادها شده است. اگر چه همین حالا هم می‌توان به اشتباه کرایتک پی برد.

این تریلر جنجالی که با تعویق عرضه بازی و گیم پلی همراه بود، در زیر قابل مشاهده است:



منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار