کد خبر: ۳۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 02
در ماه‌های اخیر شاهد انتشار تصاویر رندر شده از طراحی احتمالی پرچمداران گلکسی نوت 20 سامسونگ بودیم، همچنین اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی این پرچمداران نیز منتشر شده بود.
به گزارش آی تابناک : در ماه‌های اخیر شاهد انتشار تصاویر رندر شده از طراحی احتمالی پرچمداران گلکسی نوت 20 سامسونگ بودیم، همچنین اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی این پرچمداران نیز منتشر شده بود. در این بین شعبه اوکراین شرکت سامسونگ به اشتباه تصاویری از گوشی گلکسی نوت 20 اولترا را در وب‌سایت رسمی خود به اشتراک گذاشت و طراحی این محصول را پیش از معرفی رسمی لو داد.

تا به امروز تنها رندرهای سه بعدی از طراحی احتمالی پرچمداران گلکسی نوت 20 منتشر شده بود، اما امروز به لطف اشتباه بزرگ شعبه اوکراینی سامسونگ اولین تصاویر رسمی از گوشی گلکسی نوت 20 اولترا در رنگ مسی منتشر شد و طراحی نهایی این محصول جذاب را به نمایش گذاشت. بر خلاف رندرهای سه بعدی منتشر شده، طراحی نهایی گوشی گلکسی نوت 20 اولترا بسیار چشم نواز و زیبا بوده و به نوعی نسخه تکامل یافته اس 20 اولترا به شمار می‌رود.

به گفته افشاگر معروف مکس وینباخ، تصویر مربوط به گلکسی نوت 20 اولترا برای ساعاتی به اشتباه در صفحه مربوط به گوشی گلکسی نوت 8 در وب‌سایت اوکراینی سامسونگ منتشر شده بود، اما در حال حاضر این تصاویر از صفحه مورد نظر حذف شده است.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گلکسی نوت 20 اولترا مانند پرچمدار اس 20 اولترا به یک ماژول دوربین مستطیلی غول پیکر با ترکیب چهار سنسور و یک فلاش LED مجهز شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، در این محصول از سنسور دوربین پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی 50 برابری استفاده شده است و دیگر خبری از بزرگنمایی 100 برابری نیست.

در تصویر منتشر شده از نوت 20 اولترا، قلم هوشمند S Pen با رنگ مشابه بدنه این محصول به چشم می‌خورد. گوشی گلکسی نوت 20 اولترا به همراه سایر نسخه‌های نوت 20 در رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ 15 مرداد به همراه تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 865 معرفی خواهد شد.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار