کد خبر: ۳۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 02
برای رفتن به تهران از خرم آباد وسایل حمل و نقل زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از بین آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. اتوبوس در بین تمام وسایل نقلیه هزینه کمتری برای شما دارد. معمولا بلیط اتوبوس نصف یا حتی یک سوم بلیط قطار است به همین دلیل بسیاری از افراد برای سفرهای‌شان اتوبوس را انتخاب می‌کنند.

برای رفتن به تهران از خرم آباد وسایل حمل و نقل زیادی وجود دارد که شما می‌توانید از بین آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. اتوبوس در بین تمام وسایل نقلیه هزینه کمتری برای شما دارد. معمولا بلیط اتوبوس نصف یا حتی یک سوم بلیط قطار است به همین دلیل بسیاری از افراد برای سفرهای‌شان اتوبوس را انتخاب می‌کنند. در طول سفر با اتوبوس یکی از مواردی که کمی آزاردهنده است زمان زیاد سفر است. اتوبوس‌ها در طول مسیر حداکثر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کنند و همین موضوع سبب شده است تا زمان زیادی برای رسیدن به مقصد نیاز داشته باشند. البته این موضوع تنها دلیل زمان‌بر بودن سفر با اتوبوس نیست و موارد دیگری مانند توقف‌های بین راهی هم می‌تواند یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع باشد.

همچنین در نظر داشته باشید که شما به کمک تقویم قیمتی علی بابا می‌توانید حداقل قیمت بلیط را برای خودتان پیدا کنید. برای مثال فرض کنید که شما قرار است که در روز جمعه ۲۳ تیر به تهران بروید و اگر سفر شما چند روزی هم عقب و جلو شود مشکلی برای شما پیش نمی‌آید؛ در این حالت تقویم قیمتی علی بابا به شما کمک می‌کند تا کم‌ترین قیمت‌های بلیط از ۲۰ تیر تا ۲۶ تیر را به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای مشاهده کنید. البته این راه بیش‌تر برای افرادی مناسب است که سفر آن‌ها در تاریخ دقیقی صورت نمی‌گیرد و یکی دو روز اختلاف مشکلی برای‌ آن‌ها به‌وجود نمی‌آورد اما اگر حتما می‌خواهید در تاریخ خاصی به تهران بروید این تقویم کاربرد چندانی برای شما ندارد. همچنین در نظر داشته باشید که اگر بلیط اتوبوس خود را از وب سایت علی بابا تهیه کنید می‌توانید از تخفیف ویژه‌ای هم برای رزرو اقامت‌گاه در تهران بهره‌مند شوید. بلیط اتوبوس خرم آباد تهران علی بابا موجود است و شما می‌توانید به صورت آنلاین بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید.

بلیط اتوبوس خرم آباد بسته به نوع اتوبوس کیفیت‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید برای راحتی بیش‌ترتان بلیط اتوبوس VIP تهیه کنید که امکانات بیش‌تری دارند. برای مثال اتوبوس‌های وی‌آی‌پی مانیتورهایی دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید سرگرمی زیادی برای خودتان داشته باشید. اما باید در نظر داشته باشید که بلیط‌های وی‌آی‌پی قیمت بیش‌تری نسبت به بلیط‌های عادی دارند، این اختلاف قیمت در حدود ۱.۵ برابر بلیط‌های عادی است. در ادامه این مقاله راه‌هایی برای سرگرمی بهتر در اتوبوس بیان می‌شود.

سرگرمی درسفر خرم آباد تا تهران با اتوبوس

۱ـ مطالعه کتاب

یکی از بهترین و پرطرفدارترین‌های کارهایی که در اتوبوس خرم آباد تهران می‌توانید انجام دهید، مطالعه‌ کتاب است. مطالعه کتاب در اتوبوس کمک می‌کند تا درعین یادگیری، سرگرمی خوبی نیز برایتان ایجاد شود. پس سعی کنید کتابی که فکر می‌کنید مناسب است را به‌همراه خود داشته باشید و آن‌ را درطول مسیر مطالعه کنید. البته در مسیر معمولا کتاب‌هایی که به‌صورت رمان و داستان هستند برای مطالعه مناسب‌تر هستند. در نظر داشته باشید که کتاب‌های آموزشی و تحصیلی در بسیاری موارد نیاز به تمرکز، نور کافی و محاسبات دارد که معمولا در مسیر این شرایط فراهم نیست و بهتر است از کتاب‌های داستانی استفاده شود.

۲ـ مرتب کردن فایل‌های قدیمی

یکی از کارهایی که امروزه کمتر کسی در فرصت‌های آزاد برایش وقت می‌گذارد مرتب کردن فایل‌های قدیمی و سیستمی دستگاه‌های مختلف مانند لپ تاپ و تلفن همراه است. مرتب کردن آرشیو عکس‌های قدیمی، آهنگ‌ها و اسناد فایلی می‌تواند باعث سرگرم شدن شما شود. شما می‌توانید فایل‌های قدیمی لپ تاپ و یا تلفن همراه خود را در طول مسیر مرتب کنید. ممکن است در این بین عکس‌ها و یا آهنگ‌هایی را پیدا کنید که شما را به حال و هوای سال‌ها قبل ببرد و مسیر اتوبوس را برای شما لذت‌بخش و جذاب کند. شما پس از تهیه بلیط اتوبوس خرم آباد تهران و شروع سفرتان می‌توانید از فرصت استفاده کرده و فایل‌های قدیمی‌تان را مرتب کنید.

سرگرمی درسفر خرم آباد تا تهران با اتوبوس

۳ـ گوش دادن به کتاب‌های صوتی

خب ممکن است به‌ هر دلیلی نتوانید یک کتاب فیزیکی بخوانید. در این‌صورت پیشنهاد می‌کنیم سراغ پادکست یا کتاب‌های صوتی بروید، کتاب‌های صوتی این‌ روزها جز سرگرمی‌های آموزنده‌ای است که می‌تواند نقش موثری در لذت‌بخش کردن سفر شما داشته باشد. همچنین این روزها پادکست‌های زیادی در حوزه‌های مختلف تولید می‌شود. بعد از شروع سفرتان می‌توانید حوزه مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و سپس در اپلیکیشن‌های آنلاین مخصوص پادکست، به‌دنبال پادکست مورد علاقه‌ی خود بگردید. مدت زمان پادکست‌ها معمولا متفاوت است اما در بیشتر موارد بیشتر از یک ساعت وقت شما را نمی‌گیرد.

همچنین در نظر داشته باشید که با هر بار خرید بلیط اتوبوس خرم آباد تهران یا هر مسیر دیگر می‌توانید در باشگاه مشتریان علی بابا عضو شوید و امتیاز به دست بیاورید. بعد از رسیدن امتیازها به سقف مشخصی می‌توانید برای سفرهای‌تان تخفیف بگیرید یا برای رزرو اقامت‌گاه از تخفیف برخوردار شوید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار