کد خبر: ۳۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 02
روز گذشته، نایت رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت از برطرف شدن مشکل پینگ بازی های آنلاین در داخل کشور با تعمیر کابل دریایی قطع شده، خبر داد.
به گزارش آی تابناک : روز گذشته، نایت رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت از برطرف شدن مشکل پینگ بازی های آنلاین در داخل کشور با تعمیر کابل دریایی قطع شده، خبر داد.

رفع مشکل پینگ بازی های آنلاین برای گیمرها ایرانی

سجاد بنابی، در حساب توئیتر خود در رابطه با چگونگی رفع این مشکل گفت:

"کابل دریایی قطع شده در خلیج‌فارس، تعمیر و به مدار بازگشت. مسیر ترانزیتی جنوب به شمال برقرار و کیفیت ارتباطات با همسایگان جنوبی که بر اثر قطع این فیبر نامناسب شده بود، مجدداً از کیفیت مناسب برخوردار و مشکل بازی‌های آنلاین نیز برطرف شد.”

نایت رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده که در حدود 1 ماه پیش، فیبر دریایی مسیر بوشهر به سمت دوحه قطر قطع شده بود. از این مسیر برای برقراری ارتباط ایران با قطر و همچنین ترانزیت داده جنوب و شمال استفاده می‌شود. او گفته است که این فیبر هم برای تأمین برخی از اینترنت کشور از مسیر قطر و هم برقرار ترانزیت قطر به اروپا استفاده می‌شود.

بنابی همچنین گفته است که از این فیبر برای برقرار ارتباط در بازی‌هایی که سرورهایشان در منطقه خاورمیانه قرار داد، یعنی کشورهایی مانند قطر، عمان، امارات و… استفاده می‌شود. او افزود که برای تعمیر این فیبر باید کابل‌ها از کف دریا بالا کشیده و تعمیر می‌شد که حالا این اتفاق افتاده است و به واسطه آن کیفیت ارتباطات بهبود پیدا کرده و مشکل پینگ بازی‌های آنلاین نیز برطرف شده است.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار