کد خبر: ۳۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 01
وان پلاس رسما اعلام کرد از نام وان پلاس نورد برای گوشی ارزان‌تر خود استفاده می‌کند. اولین گوشی این سری در تاریخ ۲۰ تیر در هند معرفی خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : وان پلاس رسما اعلام کرد از نام وان پلاس نورد برای گوشی ارزان‌تر خود استفاده می‌کند. اولین گوشی این سری در تاریخ ۲۰ تیر در هند معرفی خواهد شد.

مدیرعامل وان پلاس، «پیت لاو» همراه با اعلام تاریخ رونمایی از این محصول، به این موضوع اشاره کرد که این دستگاه ابتدا در کشورهای اروپایی و هند عرضه می‌شود. هند دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود و قیمت در آن اهمیت بالایی دارد.

به گزارش PhoneArena، وان پلاس در بازار هند باید با محصولات شرکت شیائومی و همچنین گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ رقابت کند. تا معرفی وان پلاس نورد کمتر از ۱۰ روز دیگر فاصله داریم، بنابراین برای اطلاع از مشخصات و همچنین قیمت دقیق آن نباید مدت زمان زیادی منتظر بمانیم، هرچند پیش فروش این دستگاه از امروز آغاز شده و به گفته لاو، قیمت آن کمتر از ۵۰۰ دلار خواهد بود.

وان پلاس نورد

وان پلاس نورد با قیمت پایین‌تری نسبت به وان پلاس ۸ و ۸ پرو عرضه می‌شود و بر اساس شایعات از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵، مودم 5G، صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی سه‌گانه وارد بهره می‌برد.

وان پلاس ویدیویی منتشر کرده که در آن دو نمونه آزمایشی گوشی نورد وجود دارد. یکی از این دستگاه‌ها دارای حفره درون نمایشگر است که دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می‌کند و مدل دوم به دوربین اصلی سه‌گانه با چیدمان تقریبا عجیبی مجهز شده است.

وان پلاس وان به عنوان اولین گوشی این شرکت در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و به صورت محدود در اختیار خریداران قرار گرفت. این دستگاه که لقب «قاتل پرچمدار» به آن داده شد، تنها قیمتی برابر با ۲۹۹ دلار داشت که تقریبا نصف قیمت گلکسی S5 سامسونگ بود.

در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ شاهد رونمایی از گوشی وان پلاس 6T بودیم، دستگاهی که توسط اپراتور T-Mobile در ایالات متحده آمریکا عرضه شد. با گذشت زمان، قیمت محصولات وان پلاس افزایش پیدا کرد و برخی از ویژگی‌های پرچمداران در آن‌ها وجود نداشتند. در حالی که گوشی‌های وان پلاس ۷ و ۷ پرو در برابر نفوذ آب مقاوم هستند، این شرکت هزینه‌ای برای دریافت استاندارد IP پرداخت نکرد.

امسال این کمپانی از گوشی‌های وان پلاس 8 و 8 پرو رونمایی کرد که البته دیگر قاتل پرچمدار محسوب نمی‌شوند چرا که قیمت پایه ۶۹۹ دلاری مدل استاندارد با آیفون ۱۱ برابر است و مدل پرو نیز با قیمت پایه ۸۹۹ دلار به فروش می‌رسد.





منبع : دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار