کد خبر: ۳۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 01
ماه گذشته شرکت مایکروسافت برنامه جدیدی را با عنوان Xbox 20/20 معرفی کرد. این برنامه در واقع بروزرسانی‌های سریالی ماهانه برای ایکس باکس سری ایکس است که سرویس‌های Xbox Game Pass، عناوین اولین شخص و غیره را در بر می‌گیرد. ردموندی ها ابتدا قرار بود رویداد جدیدی را در ماه ژوئن برگزار کنند اما زمان برگزاری آن را به ماه آگوست موکول کردند.
به گزارش آی تابناک : ماه گذشته شرکت مایکروسافت برنامه جدیدی را با عنوان Xbox 20/20 معرفی کرد. این برنامه در واقع بروزرسانی‌های سریالی ماهانه برای ایکس باکس سری ایکس است که سرویس‌های Xbox Game Pass، عناوین اولین شخص و غیره را در بر می‌گیرد. ردموندی ها ابتدا قرار بود رویداد جدیدی را در ماه ژوئن برگزار کنند اما زمان برگزاری آن را به ماه آگوست موکول کردند. به همین دلیل سونی در ماهی که گذشت رویداد بزرگی را با محوریت پلی استیشن 5 برگزار کرد. با این حال مایکروسافت احتمالا رویدادی را در ماه جولای برگزار خواهد کرد و در آن شاهد معرفی عناوین جدید استودیوهای ایکس باکس خواهیم بود. اما مطمئنا بسیاری از کاربرام مشتاقند تا ببینند ایکس باکس ارزان قیمت نسل بعد یا همان کنسول Xbox Series S چه زمانی معرفی خواهد شد.

کنسول Xbox Series S با توانی معادل پلی استیشن 4 پرو

ماه ژوئن به آخرین روز خود رسیده و مایکروسافت نیز بر خلاف آنچه انتظار می‌رفت رویدادی را در این ماه برگزار نکرد. اینکه کمپانی در رویداد ماه ژوئن خود میخواست چه چیزهایی را معرفی کند و به نمایش بگذارد دقیقا مشخص نیست اما شنیده‌ها حاکی از این دارد که کمپانی قصد داشته، نسخه ارزان قیمت و مقداری ضعیف‌تر کنسول نسل بعد خود را که با عنوان Xbox Series S یا اسم رمز Lockhart شناخته می‌شود در این رویداد معرفی کند. اما حالا این اتفاق در رویداد بزرگ آگوست مایکروسافت به وقوع خواهد پیوست.

بیش از یک سال است که راجع به این کنسول صحبت‌های مختلفی را شنیده‌ایم و حالا که به نظر فاصله کمی تا ملاقات با آن داریم، طبیعتا هیجان زده هستیم. طبق جدیدترین گفته‌های غیر رسمی راجع به ایکس باکس سری اس، این کنسول دقیقا به همان چیپست پردازنده ایکس باکس سری ایکس مجهز است اما توان گرافیکی آن به ترافلاپ محدود شده و همچنین از 7.5 گیگابایت رم برخوردار است. گفته می‌شود این کنسول برای اجرای بازی‌ها با نرخ فریم 60fps بر روی رزولوشن 1080p یا 30 فریم بر ثانیه با رزولوشن 1440p طراحی شده است. به نظر می‌رسد از لحاظ توان پردازشی، کنسول Xbox Series S برابر با پلی استیشن 4 پرو سونی است در حالی که به تراشه‌های جدید مجهز شده است.





منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار