کد خبر: ۳۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 01
بازی‌های سال 2020 از نظر گرافیکی عملکرد بسیار قوی نسبت به سال‌های گذشته دارند. گرافیک بازی The Last Of Us 2 یکی از نمونه‌هایی است که طی این چند وقت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.
به گزارش آی تابناک : بازی‌های سال 2020 از نظر گرافیکی عملکرد بسیار قوی نسبت به سال‌های گذشته دارند. گرافیک بازی The Last Of Us 2 یکی از نمونه‌هایی است که طی این چند وقت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. به عنوان مثال می‌توان Jacksepticeye یکی از یوتیوبرهای معروف در زمینه Gaming را در نظر گرفت که یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی The Last Of us 2 را، گرافیک خیره کننده این بازی دانسته است.

جالب است که بدانید این بازی برای کنسول PS4 و PS5 عرضه شده است، اگرچه مشخص هنوز مشخص نیست برای PS5 شاهد چنین گرافیکی باشیم یا گرافیک بازی The Last Of Us 2 در این کنسول نسبت به کنسول PS4 به طور کامل تغییر خواهد کرد. نورپردازی، توجه به جزئیات و ریزبینی عوامل سازنده بازی همه باعث شده‌اند تا کاربران زیادی نظرات مثبت کاملا راضی کننده‌ای درمورد این گرافیک این بازی بدهند.

بازی The last of us 2

توجه به جزئیات در این بازی خارج از کات سین‌ها نیز وجود دارد و اگر گیم پلی این بازی را مشاهده کرده باشید حتما متوجه این موضوع شده‌اید. هماهنگی صورت با گفتگو و حالت صورت در هنگام تیر خوردن، تیر زدن، بریدن و حمله تماما متفاوت خواهد بود و همانند بازی‌های دیگر به یک شکل نمی‌باشد. اگرچه به غیر از این بازی، شرکت‌های بازی سازی دیگری مثل RockStar نیز با ارائه بازی Red Dead redemption 2 سعی بر این داشتند تا عملکرد گرافیکی و پیشرفت خود در زمینه بازی سازی را به همه نشان دهند.

خوشبختانه The Last of us 2 از موقعیت‌های واقعی و مکان‌های موجود استفاده کرده است. همین موضوع باعث شده است تا نگاه کاربران با جزئیات بیشتر باز شود. به عنوان مثال خمیدگی ساختمان‌ها، محل قرار گیری در و پنجره ساختمان‌ها همگی جز مسائلی هستند که در این بازی به طور کامل رعایت شده است اما کاربران با جستجوی بیشتر توانسته‌اند مکان‌های استفاده شده در The Last of Us 2 را پیدا کنند.

از نظر شما جزئیات و ریز کاری‌های انجام گرفته برای ساخت این بازی نسبت به الگو برداری از ساختمان‌های موجود تا چه مقدار گرافیک این بازی و تفاوت آن با نمونه واقعی آن را نشان خواهد داد؟





منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار