کد خبر: ۳۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 01
تام وارن روزنامه نگار معتبر Vergo گفته می‎شود که احتمالا Xbox Lockhart از ردیابی اشعه پشتیبانی خواهد کرد. پشتیبانی ردیابی اشعه در Xbox Lockhart باعث می‌شود تا این کنسول با برادر بزرگتر خود شباهت‌های زیادی داشته باشد.
به گزارش آی تابناک : تام وارن روزنامه نگار معتبر Vergo گفته می‎شود که احتمالا Xbox Lockhart از ردیابی اشعه پشتیبانی خواهد کرد. پشتیبانی ردیابی اشعه در Xbox Lockhart باعث می‌شود تا این کنسول با برادر بزرگتر خود شباهت‌های زیادی داشته باشد.

هفته گذشته، وارن گزارش داد که پردازنده موجود در نسخه ارزان‌تر Xbox با سرعتی برابر با نسخه گران‌تر به بازار عرضه خواهد شد. مایکروسافت هنوز وجود Lockhart را به صورت رسمی تأیید نکرده است، اما همه شایعات حاکی از معرفی این محصول در ماه‌های آینده دارد. به گفته این روزنامه نگار، Xbox Series S قرار است با 7.5 گیگابایت حافظه قابل استفاده و یک پردازنده گرافیکی TFLOP 4 به بازار عرضه شود.

پشتیبانی از Ray Tracing و پردازنده‌ای قوی‌تر از PS5

پس از اظهار نظرهای مختلف مبنی بر این که Lockhart قرار است با کیفیتی کمتر از کنسول‌های نسل جدید به بازار ارائه شود، آقای وارن در توییتی اظهار داشته که این حرف‌ها به هیچ عنوان درست نیست. در واقع، نه تنها این روزنامه نگار مجدداً تأکید کرده که پردازنده داخل Xbox Lockhart سریعتر از پردازنده درون PS5 خواهد بود، بلکه دقیقا مانند سری X این کنسول پشتیبانی از ردیابی اشعه یا همان Ray Tracing را نیز انجام خواهد داد.

به کسانی که می‌گویند Lockhart ضعیف‌تر از کنسول‌های دیگر است باید بگویم:

پردازنده Lockhart سریع‌تر از PS5 است.

این کنسول از Ray Tracing پشتیبانی می‌کند.

توسعه دهندگان بازی برای چندین دهه عناوین رایانه‌ای را برای پردازنده گرافیکی آن می‌توانند تولید کنند.

Tom Warren
پشتیبانی ردیابی اشعه در Xbox Lockhart

همانطور که قبلا نیز گفته شد، مایکروسافت هنوز وجود Lockhart را به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما نکته جالب آن که اشاراتی به این پروژه در آخرین یادداشت‌های انتشار یافته کیت توسعه بازی مایکروسافت یافت شده است. شایعات دیگری نیز مبنی بر اینکه این کنسول قرار است با نصف قیمت Xbox Series X به صورت تمام دیجیتال باشد نیز وجود دارد و تخمین زده است که این کنسول با قیمت 400 دلار در بازار به فروش خواهد رسید. گفته می‌شود با این کار مایکروسافت با کاهش قیمت دستگاه و فروش بیشتر بازی‌ها و اشتراک‌های این کنسول، ضررهایی را که قرار است در کنسول نسب بعدی خود با آن مواجه شود را کاهش دهد.

آیا پروژه Lockhart مایکروسافت واقعیت دارد؟ اگر چنین باشد، احتمالا در مورد آن در رویدادهای بعدی Xbox Series X مایکروسافت در ماه‌های آینده بیشتر خواهیم شنید.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار