کد خبر: ۳۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 01
یک تحلیل جامع پیش‌بینی کرده که قیمت بیت کوین تا پایان سال تقریبا به ۲۰ هزار دلار می‌رسد و قیمت آن با حفظ روند افزایشی، تا سال ۲۰۳۰ نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار می‌شود.
به گزارش آی تابناک : یک تحلیل جامع پیش‌بینی کرده که قیمت بیت کوین تا پایان سال تقریبا به ۲۰ هزار دلار می‌رسد و قیمت آن با حفظ روند افزایشی، تا سال ۲۰۳۰ نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار می‌شود.

سایت Bitcoin در گزارشی به نقل از « Crypto Research Report»، پیش‌بینی قیمت چندین ارز دیجیتال شامل بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین و استلار را منتشر کرده است. در این گزارش از روش محبوب ارزش‌گذاری با نام مدل «معادله مبادله» برای پیش‌بینی قیمت بیت کوین در آینده استفاده شده است.

در این گزارش آمده:

«مدل معادله مبادله یک رویکرد کامل برای ارزیابی دارایی‌های ارزهای دیجیتال است. این بدان معناست که مدل قیمت موردنظر دارایی‌های رمزارز را بر اساس فرضیات تغییرات در عرضه و تقاضا، مشخص می‌کند.»

پس از بررسی تمام متغیرها و بازارها، محققان CRP توانسته‌اند قیمت بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین و استلار را پیش‌بینی کنند. بر اساس پیش‌بینی آن‌ها، قیمت بیت کوین در پایان سال به ۱۹,۰۴۴ دلار، در سال ۲۰۲۵ به ۳۴۱ هزار دلار و در سال ۲۰۳۰ به ۳۹۷,۷۲۷ دلار می‌رسد. قیمت اتریوم نیز برای این بازه‌های زمانی برابر ۳۳۱، ۳۵۴۹ و ۳۶۴۴ دلار پیش‌بینی شده است. بیت کوین کش نیز افزایش قیمت را تجربه می‌کند و به ترتیب با قیمت ۴۱۴، ۶۶۹۰ و ۱۳,۰۱۶ دلار معامله خواهد شد.

در گزارش جدید ارزش کل بازار در دسترس برابر با ۲۱۲ تریلیون دلار اعلام شده که شامل مواردی مانند معاملات، وام‌های مصرف‌کننده و ارزهای ذخیره شده می‌شود. در تحلیل CPR تعداد کل کاربران ارزهای دیجیتال در سراسر جهان ببیش از ۴۰ میلیون تخمین زده شده و این آمار برای هر کشور با میزان تولید ناخالصی ارتباط دارد. با افزایش میزان تولید ناخالص داخلی ملی، نرخ پذیرش رمزارزها افزایش پیدا می‌کند.

در نهایت در این گزارش عنوان شده که رشد معاملات در صرافی‌ها برای ذخیره رمزارزها، سریع‌تر از استفاده از آن‌ها برای خرید کالاها و خدمات است.




منبع : دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار