کد خبر: ۳۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 30
اپل در ماه‌های آینده از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند و بر اساس سورس کد موجود در اولین بتای iOS 14، این محصولات قادر به ضبط ویدیوهای 4K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه خواهند بود.
به گزارش آی تابناک : اپل در ماه‌های آینده از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند و بر اساس سورس کد موجود در اولین بتای iOS 14، این محصولات قادر به ضبط ویدیوهای 4K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه خواهند بود.

گوشی‌های آینده اپل به دوربین‌های قدرتمندی مجهز می‌شوند و امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K و نرخ ۱۲۰  فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. علاوه بر این فریم ریت، در نسل آینده گوشی‌های اپل می‌توان ویدیوهای 4K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه ضبط کرد.

بر اساس گزارش GSMArena به نقل از حساب توییتری «PineLeaks»، در فایل سیستم اولین بتای iOS 14 حالت‌های فیلمبرداری 4K با فریم ریت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم بر ثانیه وجود دارد که البته به نظر می‌رسد تنها در حالت اسلوموشن می‌توان از نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه استفاده کرد.

گوشی‌های سری آیفون ۱۱ امکان فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و همچنین اپل برای ویدیوهای اسلوموشن در رزولوشن 1080p، فریم ریت ۲۴۰ فریم بر ثانیه را درنظر گرفته است.

تا به امروز گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون گوشی‌های سری آیفون ۱۲ منتشر شده است. انتظار می‌رود اپل در ماه‌های آینده از ۵ گوشی رونمایی کند که شامل دو مدل استاندارد، دو مدل پرو و یک نسخه پایه با پشتیبانی از شبکه 4G می‌شود. نسخه استاندارد آیفون ۱۲ با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی OLED و چیپست A14 Bionic از راه می‌رسد.

غیر از نسخه پایه، تمام گوشی های آینده اپل از شبکه 5G پشتیبانی خواهند کرد و در نسخه‌های پرو نیز به فناوری ProMotion مجهز می‌شوند که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایشگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شایعات به دوربین اصلی دوگانه مدل‌های استاندارد و دوربین چهارگانه مدل‌های پرو شامل یک دوربین تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری اشاره می‌کنند.

بر اساس جدیدترین اطلاعات، نسخه 4G آیفون ۱۲ با قیمت 549 دلار وارد بازار می شود مدل 5G آن قیمت پایه 649 دلاری خواهد داشت.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار