کد خبر: ۳۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 30
به نظر می‌رسد اج قصد دارد دردسرهای جدید و متنوعی را برای کاربران ویندوز 10 ایجاد کند. به تازگی خواندیم که این مرورگر اطلاعات حساس کاربران از مرورگر فایرفاکس را به سرقت می‌برد و حالا گزارشی از مشکل سازی جدید این مرورگر منتشر شده است.
به گزارش آی تابناک : به نظر می‌رسد اج قصد دارد دردسرهای جدید و متنوعی را برای کاربران ویندوز 10 ایجاد کند. به تازگی خواندیم که این مرورگر اطلاعات حساس کاربران از مرورگر فایرفاکس را به سرقت می‌برد و حالا گزارشی از مشکل سازی جدید این مرورگر منتشر شده است. اگر احساس می‌کنید بعد از نصب آپدیت جدید مرورگر مایکروسافت اج سرعت کامپیوتر شما کاهش پیدا کرده باید بگوئیم که شما تنها نیستید و این مشکل تعدادی از کاربران ویندوز را تحت تاثیر قرار داده است.

آپدیت جدید مرورگر مایکروسافت اج با تنوعی از مشکلات

بروزرسانی KB4559309 ویندوز 10 که مربوط به مرورگر اج است ضمن کاهش سرعت سیستم، بر روی زمان بوت کامپیوتر نیز تاثیر منفی می‌گذارد. دسامبر سال 2018 بود که مایکروسافت اعلام کرد قصد دارد نسخه جدید اج را بر پایه کرومیوم، جایگزین اج معمولی کند. سپس در ماه ژانویه نسخه آزمایشی این مرورگر منتشر شد. اج کرومیوم در مقایسه با اج معمولی سرعت بسیار بالاتری دارد و از منابع سیستم نیز به شکلی بهینه استفاده می‌کند و ویژگی‌های متعددی را مانند پشتیبانی از افزونه‌های کروم در خود جای داده است. از ماه گذشته مایکروسافت انتشار یک بروزرسانی تازه را برای ویندوز 10 آغاز کرد که به طور خودکار، اج را آپدیت می‌کرد. بسته به نسخه ویندوز 10 سیستم کاربر، این بروزرسانی با شناسه‌های KB4559309، KB4541301 یا KB4541302 منتشر شد که بروزرسانی KB4559309 مشکلاتی را ایجاد کرده است.

برخی از این مشکلات که کاربران گزارش داده‌اند عبارتند از عملکرد کند سیستم، افت فریم‌ریت در بازی‌ها، افزایش سه برابری زمان بوت سیستم، اختلال در عملکرد هاردهای اکسترنال و غیره. یک کاربر نیز نوشته است که این بروزرسانی کامیپوتر جدیدش را بلا استفاده کرده است. رفع چنین مشکلاتی که با آپدیت‌ها ایجاد می‌شود، معمولا با حذف بروزرسانی مشکل ساز، انجام می‌شود. اما مشکل اینجاست که اگر بخواهید آپدیت KB4559309 را حذف کنید با پیغام "این بروزرسانی مورد نیاز است و نمی‌تواند حذف شود” مواجه خواهید شد. اگر شما هم چنین مشکلی دارید، بهترین راه استفاده از گزینه System Restore است که شما را به نسخه قبلی ویندوز 10 برمی‌گرداند.







منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار