کد خبر: ۳۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 30
مسئله قیمت در لپ تاپ‌های مخصوص بازی پرچمدار، یک امر بسیار مهم است. حال «ایسر» تصمیم به ارائه یک درنده جدید، با قیمت کمتر به نسبت رقبا کرده است. یک لپ تاپ گیمینگ رؤیایی که به قدرتمندترین نمایشگر و کارت گرافیک جهان مجهز بوده و طراحی خنک کننده پیشرفته آن، رقبا را به چالش کشیده است. Predator Triton 500 برای به چالش کشیدن Razer، MSI و ASUS راهی بازار شد.
به گزارش آی تابناک : مسئله قیمت در لپ تاپ‌های مخصوص بازی پرچمدار، یک امر بسیار مهم است. حال «ایسر» تصمیم به ارائه یک درنده جدید، با قیمت کمتر به نسبت رقبا کرده است. یک لپ تاپ گیمینگ رؤیایی که به قدرتمندترین نمایشگر و کارت گرافیک جهان مجهز بوده و طراحی خنک کننده پیشرفته آن، رقبا را به چالش کشیده است. Predator Triton 500 برای به چالش کشیدن Razer، MSI و ASUS راهی بازار شد.

نسخه جدید لپ تاپ Predator Triton 500 به پردازنده نسل دهمی اینتل در مدل Core i7-10750H مجهز شده است. این لپ تاپ دارای نمایشگر 15.6 اینچی IPS است که با تکیه بر فناوری G-Sync، می‌تواند فرکانس به‌روزرسانی خیره کننده 300 هرتز را ارائه کرده و از این رو جایگاه خود را در بین رقبا یک پله بالاتر نگاه دارد. جالب است بدانید که این مانیتور از گستره رنگی S-RGB به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

Predator-T-1.jpg

پرداتور جدید ایسر دارای 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 بوده و دارای 1 ترابایت حافظه SSD M.2 نوع NVME است. این حافظه شامل دو ماژول SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است که در حالت RAID نصب شده و دارای سرعت بسیار بالایی هستند. پردازش‌های گرافیکی در Predator Triton 500 بر عهده کارت گرافیک قدرتمند GeForce RTX 2080 Super ساخت کمپانی انویدیا است. این کارت گرافیک در حال حاضر سریع‌ترین کارت گرافیک کلاس لپ تاپ در جهان است.

این لپ تاپ با وزن 2.1 کیلوگرم، از باتری توانمند 84 وات در ساعتی بهره می‌برد. نسبت حاشیه نمایشگر به پنل 81 درصد بوده و ضخامت بدنه نیز 17.9 میلی متر است. سیستم خنک کننده این درنده جدید، نسل چهارم AEROBLADE 3D است که با 3 عدد فن‌های فلزی، به خوبی از پس دفع حرارت سخت افزارها بر خواهند آمد. این لپ تاپ با فناوری TURBO + PREDATORSENSE امکان تغییر خودکار عملکرد و افزایش قدرت آنی را داراست. یک نرم افزار مانیتورینگ و مدیریتی توانمند نیز برای آن در نظر گرفته شده است که از طریق اپلیکشین گوشی‌های هوشمند نیز قابل کنترل است.

Predator-T-2.jpg

و در پایان، به سراغ مبحث قیمت می رویم. ایسر لپ تاپ جدید لپ تاپ Predator Triton 500 را در این کانفیگ با قیمت 2800 دلار روانه بازارهای جهانی کرده و خرید آن از هفته دیگر ممکن خواهد شد.






منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار