کد خبر: ۳۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 30
پس از معرفی PlayStation 5 در رویداد سونی، همه گیمرها و علاقمندان تکنولوژی هنوز منتظر مشخص شدن قیمت این کنسول هستند. اخیراً اکانت توییتر @IronManPS5، قیمت و تاریخ عرضه‌ی کنسول نسل نهمی سونی را افشا کرده است.
به گزارش آی تابناک : پس از معرفی PlayStation 5 در رویداد سونی، همه گیمرها و علاقمندان تکنولوژی هنوز منتظر مشخص شدن قیمت این کنسول هستند. اخیراً اکانت توییتر @IronManPS5، قیمت و تاریخ عرضه‌ی کنسول نسل نهمی سونی را افشا کرده است.

با توجه به اینکه PS5 از یک SSD فوق سریع 5.5 گیگابایت بر ثانیه‌ای مجهز است و از ریزمعماری گرافیکی AMD RDNA2 با  قابلیت Ray Tracing بهره می برد، نباید از آن انتظار قیمت پایین را داشت، اما با قیمت‌گذاری بالا برای این کنسول نیز امکان رقابت از آن گرفته می‌شود.

اولین خبرهایی که از قیمت PS5 به گوش می‌رسید، رقم 499 دلار را برای این کنسول پیش‌بینی می‌کرد و افشای جدید نیز احتمال درست بودن این خبرها را افزایش داد. IronManPS5 در توییت جدید خود قیمت PlayStation 5، PlayStation 5 Digital، لوازم جانبی این کنسول و تاریخ عرضه‌ی آنها را مشخص کرد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، IronManPS5 مدعی است این محصول در تاریخ 30 آبان (20 نوامبر) به بازارهای آمریکای شمالی و اروپا عرضه می‌شود. وی به PlayStation 5 برچسب 499 یورویی زده و قیمت نسخه‌ی دیجیتالی PlayStation 5 را 399 یورو عنوان کرده است؛ پس اگر بازی‌ها را با دیسک بلوری و درایو نوری اجرا می‌کنید، برای کنسول جدید سونی به 100 یورو بیشتر نیاز دارید.

ps5-dual.jpg

همچنین قیمت دسته‌ی بازی Dual Sense نیز 59.90 یورو عنوان شد، البته در نظر داشته باشید که هر دو نسخه‌ی PlayStation 5 شامل یک دسته‌ی Dual Sense درون جعبه هستند و فقط برای خرید دسته‌ی اضافی نیاز به پرداخت این مبلغ دارید.

طبق این خبر داک شارژر دسته Dual Sense به قیمت 29.90 یورو عرضه می‌شود و دوربین HD این کنسول، هدست بی‌سیم Pulse 3D و کنترل PS5 به ترتیب به قیمت‌های 59.90، 179.90 و 29.90 یورو به بازار عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است که تمام این لوازم جانبی نیز همزمان با PS5 و همتای دیجیتال خود راهی فروشگاه‌ها می‌شوند.

PlayStation-5-this-will-be-the-price-of-all-PS5.jpg

با وجود اینکه شایعه‌های دیگری زمان عرضه‌ی Xbox Series X را در روز 6 آذر (26 نوامبر) تخمین زده‌اند، تاریخ انتشار اعلام شده توسط IronManPS5 احتمالاً به واقعیت نزدیک تر است. البته باید توجه داشت این افشاگر همان شخصی است که در توییت‌های قبلی خود اعلام کرده بود PlayStation 5 تا ماه ژوئیه معرفی نمی‌شود، در حالی که PS5 در تاریخ 11 ژوئن معرفی شد.





منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار