کد خبر: ۳۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 30
اپل پیش از این در سال میلادی جاری سری آیپد خود را با دستگاه‌های جدید گسترش داد اما به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد محصولات بیشتری از این خانواده را در آینده نه چندان دور روانه بازار کند.
به گزارش آی تابناک : اپل پیش از این در سال میلادی جاری سری آیپد خود را با دستگاه‌های جدید گسترش داد اما به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد محصولات بیشتری از این خانواده را در آینده نه چندان دور روانه بازار کند. طبق گزارشی که به تازگی توسط MacRumors منتشر شده، اپل در نیمه دوم سال 2020 اقدام به معرفی آیپد 10.8 اینچی خواهد کرد. چیزی که باعث می‌شود دقت این ادعا را نسبتا بالا لحاظ کنیم این است که منبع نقل قول، مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل است. وی همچنین مدعی شده است که در سال 2021 نیز اپل آیپد 8.5 اینچی را رونمایی خواهد کرد.

آیپد 10.8 اینچی و 8.5 اینچی با برچسب قیمتی نسبتا پائین

در یادداشتی که مینگ چی کو درباره آیپدهای معرفی نشده منتشر کرده، هیچ جزئیات خاصی ذکر نشده و مشخص نیست که آیپد 10.8 اینچی جایگزین نسخه 10.2 اینچی خواهد شد یا جایگزین آیپد ایر 10.5 اینچی می‌شود. همچنین به گفته کو، اپل هر دو مدل یاد شده را با شارژر 20 واتی همراه خواهد کرد. در ماه گذشته نیز این تحلیلگر گفته بود که اپل در نیمه دوم سال میلادی جاری یک آیپد با نمایشگر 10.8 اینچی را معرفی خواهد کرد و آیپد مینی 8.5 یا 9 اینچی نیز در نیمه نخست سال آینده از راه خواهد رسید. گفته شده هر دو مدل به دنبال استراتژی آیفون SE، ارزش خرید بالایی خواهند داشت و به جدیدترین چیپست‌ها مجهز خواهند بود.

به گفته مینگ چی کو، GIS تامین کننده اصلی پنل‌های لمسی آیپدهای جدید اپل خواهند بود چرا که GIS بزرگترین تامین کننده پنل‌های لمسی یا سایز متوسط است و می‌تواند با هزینه مناسبی پنل‌های مورد نیاز اپل را تامین کند. از آنجایی که پیش بینی می‌شود آیپدهای جدید 60 تا 70 درصد از عرضه کل آیپدها را به خود اختصاص دهند، احتمالا درآمد GIS از این همکاری به طور قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. به ماه آوریل بازگردیم. گزارشی از سوی China Times منتشر شد که Macotakara مدعی شده بود اپل در نیمه دوم امسال آیپد ایر 11 اینچی را معرفی خواهد کرد و گفته شده بود که این مدل ارزان قیمت در سه ماهه سوم سال به طور انبوه به تولید خواهد رسید.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار