کد خبر: ۳۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 30
محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان با هدف ارتقای امنیت داده‌های سازمانی در داخل کشور، اقدام به پیاده‎سازی ایمیل ایرانی کردند.
به گزارش آی تابناک : محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان با هدف ارتقای امنیت داده‌های سازمانی در داخل کشور، اقدام به پیاده‎سازی ایمیل ایرانی کردند.

ایجاد سرویس ایمیل ایرانی برای تقویت امنیت

سلمان افشار کرمانی، رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیانی که اقدام به پیاده‎سازی سرویس ایمیل ایرانی کرده است، در خصوص نرم‌افزار ایمیل چاپار که مدت نسبتاً زیادی هم از راه‌اندازی آن می‌گذرد، گفته است:

پیش از تولید چاپار، 95 درصد بازار این حوزه در اختیار 4 محصول خارجی قرار داشت، اما اکنون با گذشت 4 سال از ورود آن به بازار، موفق شدیم 30 درصد بازار را از محصولات خارجی گرفته و جایگزین آنها شویم.

او در رابطه با نسخه جدید این برنامه گفته است که چاپار مبتنی بر رایانش ابرهی بوده و شاخص دیگر آن امنیت بالا است. افشار کرمانی با اشاره به اینکه داده‌های رسمی با ایمیل جابجا می‌شوند؛ تأکید کرد که موضوع امنیت در بخش تحقیق و توسعه این برنامه به صورت پررنگ در نظر گرفته شده تا از این بابت مشتریان این سرویس اطمینان خاطر داشته باشند.

کاربران ایمیل ایرانی چه افراد و سازمان‌هایی هستند؟

مدیر شرکت چاپار از دانشگاه‌ها و نهادهای دولتی به عنوان کاربران ایمیل بومی یاد کرد و افزود که دانشگاه‌ها سالانه در حدود 3 تا 5 میلیون خرید در این حوزه انجام می‌دهند. افشار کرمانی در ادامه گفت که در حال حاضر نزدیک به 30 دانشگاه و 30 نهاد دولتی مشغول استفاده از سرویس ایمیل چاپار هستند. علاوه‌براین 10 مجموعه خصوصی نیز این محصول را خریداری کرده است.

طبق اعلام مدیر این شرکت دانش بنیان، انواع فرم‌های ثبت نام با ساختارهای قابل شخصی‌سازی، فرم‌های بازگردانی رمز عبور با روش‌های استاندارد و امن، ورود دو مرحله‌ای با توکن یا پیامک، امکان ایجاد صفحات مختلف دسترسی با دامنه‌های سرویس دهنده با آدرس و ظاهر گرافیکی مختلف در یک سرور، امکان ایجاد ساختار ماژولار و گسترده‌سازی سرورها بسته به نوع وظایف مختلف و امکان ارسال ایمیل گروهی با رعایت ساختار یک نسخه از اطلاعات در کل سرویس‌دهنده از قابلیت‌های مهم این سرویس به حساب می‌آیند.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار