کد خبر: ۳۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 29
«مینگ چی-کو»، از تحلیلگران معتمد دنیای فناوری که احتمال حذف شارژر و ایرپاد از جعبه مدل‌های آیفون ۱۲ را پیش بینی کرده است، از عرضه دو آیپد جدید همراه با شارژر ۲۰ واتی جدید خبر داد.
به گزارش آی تابناک : «مینگ چی-کو»، از تحلیلگران معتمد دنیای فناوری که احتمال حذف شارژر و ایرپاد از جعبه مدل های آیفون 12 را پیش بینی کرده است، از عرضه دو آیپد جدید همراه با شارژر ۲۰ واتی جدید خبر داد.
«کو» اواخر اردیبهشت ماه امسال پیش بینی کرد که یک آیپد ۱۰.۸ اینچی جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. وی همچنین گفت که سال ۲۰۲۱ احتمالا یک آیپد مینی جدید نیز با نمایشگر ۸.۵ یا ۹ اینچی از راه خواهد رسید. آخرین مدل آیپد مینی اواخر اسفند ماه سال ۹۷ با نمایشگر ۷.۹ اینچی معرفی شد.

حال این تحلیلگر در یادداشتی جدید به سرمایه گذاران که توسط سایت AppleInsider رویت شده، گفته‌های قبلی خود را تأیید کرد و به زمانبندی و سایز نمایشگر آیپدهای جدید اشاره نمود. به گفته او آیپد مینی جدید که سال آینده روانه بازار می‌شود، نمایشگر ۸.۵ اینچی خواهد داشت.

آیپد مینی به سبد محصولات اپل برمی‌گردد

«کو» همچنین در مورد احتمال حذف لوازم جانبی از جعبه محصولات مهم اپل نیز صحبت‌هایی کرد. به گفته او اپل یک آداپتور ۲۰ واتی جدید را درون جعبه آیپدهای جدید قرار خواهد داد و تولید انبوه این آداپتور را از سه ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد. وی افزود اپل تولید شارژرهای ۵ و ۱۸ واتی را در سال ۲۰۲۰ و تولید شارژر ۱۲ واتی را نیز در «۹ تا ۱۲ ماهه آینده» متوقف خواهد کرد.

تحلیلگر یاد شده در پاسخ به این سوال که کدام محصولات اپل همچنان همراه با شارژر به بازار عرضه می‌شوند، گفت که نسل فعلی آیپدها تا زمان جایگزین شدن با مدل‌های جدید همچنان با شارژر ۱۲ واتی به دست مشتری خواهند رسید.

«کو» همچنین گفته قبلی خود در مورد احتمال حذف ایرپاد از جعبه آیفون 12 برای افزایش فروش این هدفون را تأیید کرد. علاوه بر این اپل احتمالاً شارژر را نیز از جعبه آیفون ۱۲ حذف خواهد کرد تا هزینه تمام شده این محصول را پایین بیاورد.

تحلیلگر مذکور همچنین احتمال جایگزینی شارژر سیم دار با شارژر بیسیم را ضعیف دانست، اما اضافه کرد که حذف آداپتور از جعبه آیفون‌ها همچنان فروش شارژر وایرلس را حتی با وجودی که وسیله‌ای «ضروری» محسوب نمی‌شود، افزایش خواهد داد.






منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار