کد خبر: ۳۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 29
کمپانی MSI که در زمینه تولید انواع مادربرد حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، بار دیگر موفق به پیروزی در برابر رقبا، با انتخاب دو مادربرد توسط انجمن سخت افزاری اروپا (EHA) شد. دو مادربرد MSI MEG Z490I UNIFY و MSI B450 TOMAHAWK MAX در زمره بهترین‌های سال 2020 قرار گرفته و این یک موفقیت چشمگیر دیگر برای اژدهای تایوانی است. با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : کمپانی MSI که در زمینه تولید انواع مادربرد حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، بار دیگر موفق به پیروزی در برابر رقبا، با انتخاب دو مادربرد توسط انجمن سخت افزاری اروپا (EHA) شد. دو مادربرد MSI MEG Z490I UNIFY و MSI B450 TOMAHAWK MAX در زمره بهترین‌های سال 2020 قرار گرفته و این یک موفقیت چشمگیر دیگر برای اژدهای تایوانی است. با ما همراه باشید.

انجمن سخت افزار اروپا (EHA) هر ساله به انتخاب بهترین سخت افزارهای سال پرداخته و به تازگی و در روزهای اخیر، لیستی از بهترین‌های سال 2020 را منتشر کرده است. در این لیست شاهد انتخاب دو مادربرد، از برند MSI هستیم. مادربردهای MSI B450 TOMAHAWK MAX و MSI MEG Z490I UNIFY به عنوان بهترین‌های سال، توسط این انجمن انتخاب شده‌اند.

مادربرد MSI MEG Z490I UNIFY کوچک اما قدرتمند و جذاب
مادربرد MSI MEG Z490I UNIFY به عنوان بهترین مادربرد سال، در بین تمامی مدل‌های موجود از فرم Mini ITX قرار گرفته است. این مادربرد تازه وارد که به چیپست پرچمدار Z490 مجهز شده است، از سری مدل‌های UNIFY بوده و با حذف دیودهای LED RGB از PCB، برای گیمرها و کاربرانی مناسب است که به دنبال یک مادربرد کوچک، اما در عین حال قدرتمند و پرچمدار هستند که فاقد زرق و برق‌های LED RGB است.

EHA-4.jpg

مدار تغذیه این برد کوچک به 8 فاز رگورلاتور با کنترل تمام دیجیتال مجهز گشته و امکان عبور 90 آمپر در هر فاز، برای آن در نظر گرفته شده است. MEG Z490I UNIFY می‌تواند میزبان پردازنده‌های نسل دهم اینتل (Comet Lake-S) بوده و در کیس های کوچک جای گیرد. جالب است بدانید که این مادربرد کوچک قادر به پشتیبانی از حافظه‌های DDR4 با فرکانس 5000 مگاهرتز است.

تراشه صوتی Realtek ALC1220 Codec، شبکه سیمی Realtek 8125B 2.5G، دو اسلات SSD M.2 متصل به گذرگاه اصلی PCI-E پردازنده، شبکه بدون سیم Wi-Fi 6 و یک پک نرم افزاری کامل و حرفه‌ای، از جمله ویژگی‌های این مادربرد که به شمار می‌روند.

مادربرد MSI B450 TOMAHAWK MAX در لیست بهترین‌های ATX
دومین مادربرد منتخب MSI در لیست بهترین‌های سال که توسط انجمن سخت افزاری اروپا تایید شده است، B450 TOMAHAWK MAX نام دارد. این مادربرد به عنوان بهترین برد کلاس ATX، یک میان رده جذاب با امکانات مناسب است که سطح رضایت بالای آن و برآورده سازی تمامی نیازها، از جمله دلایل انتخاب این مادربرد به شمار می‌روند.

EHA-2.jpg

این مادربرد با چیپست B450 و سوکت AM4، میزبان پردازنده‌های AMD Ryzen بوده و با تکیه بر بایوس 32 مگابایتی، امکان پشتیبانی از چند نسل از پردازنده‌های AMD ZEN را داراست. با این مادربرد امکان استفاده از حافظه‌های رم تا 4133 مگاهرتز را دارا خواهید بود. B450 TOMAHAWK MAX را می توان یک میان رده رو به بالا دانست که می تواند میزبان یک کامپیوتر مدرن با توان بالا باشد.

کنترل شبکه گیگابیتی این مادربرد بر عهده تراشه Realtek 8111H بوده و کنترلر Realtek ALC892 Codec نیز وظیفه مدیریت بخش صوتی را بر عهده دارد. مادربرد MSI B450 TOMAHAWK MAX در بازار ایران نیز حضور دارد.

با انتخاب این دو مادربرد، MSI بار دیگر برتری خود به نسبت رقبا را در حوزه تولید انواع مادربرد به اثبات رساند.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار