کد خبر: ۳۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 29
اگر از طرفدارهای سرسخت iOS باشید احتمال اینکه طی این چندسال بیش از 10 هزار عکس با استفاده از تلفن همراه خود گرفته باشید زیاد است. این موضوع کمی پیدا کردن تصاویر مورد نظر شما را سخت خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : اگر از طرفدارهای سرسخت iOS باشید احتمال اینکه طی این چندسال بیش از 10 هزار عکس با استفاده از تلفن همراه خود گرفته باشید زیاد است. این موضوع کمی پیدا کردن تصاویر مورد نظر شما را سخت خواهد کرد. اپل با قرار دادن دسته بندی تصاویر بر اساس مکان ثبت شده مقداری به بهبود این وضعیت کمک کرد اما ظاهرا iOS به روند بهبود این عملکرد با توجه به قابلیت کپشن کپشن تصاویر در iOS 14 کمک خواهد کرد.

یکی از قابلیت‌های جذابی که در iOS 14 شاهد آن هستیم و در مراسم WWDC 2020 و حتی ویدیوها به آن اشاره نشد، قابلیت کپشن کردن تصاویر در iOS 14 است. با استفاده از این ویژگی کاربران قادر خواهند بود تا عکس‌های مهم خود را هم از نظر موقعیت مکانی دسته بندی کنند و همچنین با اضافه کردن Caption به آن بعدا به راحتی و با سرچ این کپشن به تصویر دسترسی داشته باشند.

قابلیت کپشن کردن تصاویر در iOS 14

البته این قابلیت تازه نمی‌باشد و قبلا در سیستم عامل Mac شاهد این قابلیت بودیم اما برای اضافه کردن کپشن به تصاویر گرفته شده توسط iPhone می‌بایست با استفاده از Mac اینکار را انجام دهید که خوشبختانه با اضافه شدن این مورد به iOS 14 دیگر نیاز به داشتن سیستم عامل Mac برای اینکار از بین رفته است. با اضافه شدن این مورد به iOS 14 اپل بخش Description Field در MacOS Big Sur را نیز به Caption تغییر نام داده است. همچنین در صورتی که گزینه Syncing را روشن کرده باشید کپشن‌های اضافه شده به تصاویر در iPhone به صورت خودکار در MacOS Big Sur نشان داده خواهند شد. از دیگر قابلیت‌های گفته نشده iOS 14 می‌توان به ژست حرکتی جدید، قابلیت جدید Night Mode، اعلام هشدار هنگام استفاده از دوربین و یا میکروفون دستگاه و غیره… اشاره کرد.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار