سازمان دهندگان این کمپین گروههای مردمی هستند که به خوبی پاشنه آشیل این شرکت یعنی تبلیغات را تشخیص داده و روی آن دست گذاشتند. فیسبوک پس از راهاندازی کمپین تحریم و پیوستن بیش از صد شرکت به آن سرانجام در برابر فشارها تسلیم شده و از این پس مطالب منتشر شده از سوی سیاستمداران که ناقض قوانین باشند را برچسب گذاری خواهد کرد. با این حال کمپانی این پستها را دارای ارزش خبری دانسته و حذف نمیکند.
علی رغم عقب نشینی زاکربرگ از سیاستهای اولیه ظاهرا کمپین سر متوقف شدن ندارد و به گفته «بیزینس اینسایدر» باعث سقوط ۸ درصدی ارزش سهام شرکت شده؛ سقوطی که به معنی زیان ۷ میلیارد دلاری برای مارک زاکربرگ است. از جدیدترین شرکتهایی که برنامههای تبلیغاتی خود در فیسبوک را به صورت موقت متوقف کردهاند باید به «کوکاکولا»، «ورایزن» و «هوندا» اشاره کرد.