کد خبر: ۳۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 28
در سال‌های اخیر شاهد معرفی مانیتورهایی بسیار بزرگ، با ویژگی‌های جدید و مشابه با تلویزیون‌ها بوده‌ایم. اما محصول جدید «فیلیپس» یک نمایشگر جالب توجه، با عملکردی دوگانه است. به نظر می‌رسد که این شرکت Momentum 558M1RY را با یک طرز فکر نوآورانه خلق کرده است. با این نمایشگر دوگانه آشنا شوید.
به گزارش آی تابناک : در سال‌های اخیر شاهد معرفی مانیتورهایی بسیار بزرگ، با ویژگی‌های جدید و مشابه با تلویزیون‌ها بوده‌ایم. اما محصول جدید «فیلیپس» یک نمایشگر جالب توجه، با عملکردی دوگانه است. به نظر می‌رسد که این شرکت Momentum 558M1RY را با یک طرز فکر نوآورانه خلق کرده است. با این نمایشگر دوگانه آشنا شوید.

فیلیپس Momentum 558M1RY را به عنوان یک مانیتور غول پیکر معرفی کرده است؛ این محصول از پنل 55 اینچی VA بهره برده و وضوح UHD یا 2160×3840 پیکسل را ارائه می‌دهد. پنل VA عمدتاً در تلویزیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به گفته سازنده، این نمایشگر می‌تواند تصاویر UHD را فرکانس 120 هرتز به نمایش درآورده و از این رو برای بازی و کنسول‌های نسل نهم هم مناسب است.

به گفته فیلیپس، Momentum 558M1RY دارای زمان پاسخ 4 میلی ثانیه بوده و با تکیه بر شدت نور 1000 نیتی، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد DisplayHDR 1000 شده است. این نمایشگر می‌تواند گستره رنگ DCI-P3 را تا 95 درصد پوشش داده و از فناوری UltraClear بهره می‌برد. به گفته فیلیپس، شدت نور Momentum 558M1RY به حداکثر 1200 نیت می‌رسد.

philips-2.jpg

این نمایشگر غول پیکر، تمام ویژگی‌های یک تلویزیون را در قالب مانیتور ارائه می‌دهد. در صورتی که سازنده یک تیونر دیجیتال را به آن اضافه می‌کرد، می‌توانستیم شاهد نمایشگری دو کاره باشیم. Momentum 558M1RY برای کاربردهای گوناگون، از جمله بازی، مولتی مدیا، برنامه‌های آموزشی، مهندسی، طراحی و ... مناسب است. این مانیتور از فناوری AMD FreeSync Premium Pro نیز پشتیبانی کرده و وضوح 1440×2560 پیکسل را از گذرگاه HDMI 2.0 با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز به نمایش در می‌آورد.

برای نمایش تصاویر 4K در فرکانس 120 هرتز، محدود به درگاه Displayport 1.4 هستیم. و اما یکی دیگر از ویژگی هایی که Momentum 558M1RY را به تلویزیون‌های جدید نزدیک می کند، استفاده از ساندبار اختصاصی در پایین بدنه است. Momentum 558M1RY دارای یک ساندبار 40 واتی است که توسط Bowers & Wilkins طراحی و تولید شده است. این ساندبار شامل دو اسپیکر میدرنج و یک ساب ووفر است. در نتیجه آرایش صدای 2.1 در آن دیده می‌شود. Momentum 558M1RY تا پایان ماه میلادی جاری، با قیمت 1299 یورو وارد بازارهای جهان خواهد شد. شایان ذکر است که هدف اصلی از تولید این نمایشگر، اجرای بازی از کامپیوتر، لپ تاپ و کنسول های نسل نهم است.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار