کد خبر: ۳۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 28
تا امروز اطلاعات اندکی در رابطه با گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شده است. چندی پیش اعلام شد که سامسونگ قصد ندارد Galaxy Note 20 Ultra را به عنوان عضوی از پرچمداران آینده سری نوت معرفی کند، اما اطلاعات جدید، به احتمال معرفی این گوشی قوت بخشیده، هرچند که قیمت گلکسی نوت 20 اولترا زیاد و حتی ترسناک به نظر می‌آید.
به گزارش آی تابناک : تا امروز اطلاعات اندکی در رابطه با گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شده است. چندی پیش اعلام شد که سامسونگ قصد ندارد Galaxy Note 20 Ultra را به عنوان عضوی از پرچمداران آینده سری نوت معرفی کند، اما اطلاعات جدید، به احتمال معرفی این گوشی قوت بخشیده، هرچند که قیمت گلکسی نوت 20 اولترا زیاد و حتی ترسناک به نظر می‌آید.

تا اینجای کار ما میدانیم که رویداد معرفی پرچمداران سری نوت قرار است در ماه آگوست برگزار شود. تا امروز انتظار می‌رود که در این مراسم از گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس رونمایی شود، اما اخبار امروز امیدها برای معرفی گلکسی Note 20 Ultra را پررنگ‌تر کرد.

مشخصات لو رفته از Note 20 Ultra

اکانت Technology Meow مشخصات کامل این گوشی را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است. البته این احتمال وجود دارد که مشخصات کاملاً دقیق نباشند و یا سامسونگ در نهایت از معرفی این گوشی منصرف شود، اما با این حال، اگر شما هم مانند ما برای دیدن این مشخصات کنجکاوید، خواندن آن خالی از لطف نیست.

با استناد به این افشاگری، گوشی گلکسی نوت 20 اولترا، دارای نمایشگر 6.9 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. این نمایشگر مانند آنچه در نوت 10+ دیده بودیم از دو طرف خمیده است. برخلاف انتظار همه، ظرفیت باتری این دستگاه مانند S20 Plus تنها 4500 میلی آمپرساعت است که از شارژر 45 وات سیمی و 25 وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده این گوشی، البته در نسخه‌ای که در چین و آمریکا عرضه می‌شود، اسنپدراگون 865 است که با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS3.1 همراه خواهد شد. دوربین اصلی، متشکل از سنسورهای 108 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو (با زوم 4x) و فوکوس خودکار لیزری خواهد و دوربین سلفی یک سنسور 40 مگاپیکسلی خواهد داشت. از دیگر مشخصات این گوشی به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک، بلندگو دوگانه، شبکه 5G، قلم بهبود یافته و سه رنگ مشکی، مسی و سفید، اشاره شده است.

مشخصات و قیمت گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ

قیمت گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ

مهمترین بخش در خصوص مشخصات این گوشی اما، قیمت آن است. در این خبر اعلام شده است که قیمت این گوشی 9999 یوان خواهد بود، یعنی چیزی در حدود 1400 دلار خواهد بود. این رقم با در نظر گرفتن اینکه نوت 20 اولترا عضو ارشد خانواده‌ای خواهد بود که قیمت پایه آنها از 1000 دلار آغاز می‌شود، منطقی به نظر می‌رسد. اما زمانیکه آن را با دلار 20 هزار تومانی و بدون در نظر گرفتن هزینه رجیستری و دستمزد فروشنده حساب کنیم، چیزی در حدود 28 میلیون تومان خواهد شد. این یعنی باوجود تمام جذابیت‌های احتمالی این گوشی، امکان خرید آن برای بخش بسیار بزرگی از جامعه غیرممکن خواهد بود.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار