کد خبر: ۳۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 28
گزارشات حاکی از آنست که انتشار آپدیت اندروید 10 برای P20 هوآوی به همراه بروزرسانی EMUI 10 آغاز شده است.
به گزارش آی تابناک : گزارشات حاکی از آنست که انتشار آپدیت اندروید 10 برای P20 هوآوی به همراه بروزرسانی EMUI 10 آغاز شده است.

از زمانیکه آمریکا تحریم‌های خود علیه هوآوی را آغاز کرد، شایعاتی مبنی بر عدم استفاده گوشی‌های این شرکت از سیستم عامل اندروید مطرح می‌شد. در نهایت پس از آنکه گوگل اجازه همکاری با هوآوی را پیدا نکرد، این شرکت از نسخه غیررسمی از اندروید که بدون سرویس‌های موبایلی گوگل است، برای گوشی‌های جدید خود استفاده کرد و به جای آن از سرویس‌های موبایلی هوآوی یا همان HMS رونمایی کرد.

با این حال، سرنوشت گوشی‌های قدیمی‎تر هوآوی که با اندروید و GMS راهی بازار شده بودند، از جمله پرچمداران این شرکت در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. خوشبختانه به نظر می‌رسد که غول چینی دنیای فناوری ارائه آپدیت برای این محصولات خود را فراموش نکرده است و در جدیدترین مورد، شاهد آغاز عرضه آپدیت اندروید 10 برای گوشی پی20 هستیم.

جزئیات انتشار آپدیت اندروید 10 برای P20 هوآوی

گزارشات حاکی از آنست که کاربران کانادایی آپدیت اندروید 10 به همراه EMUI 10 را این کشور برای گوشی P20 هوآوی دریافت کرده‌اند. این گوشی از ابتدای کار با آپدیت 8.1 Oreo راهی بازار شده بود و این دومین آپدیت بزرگ نرم‌افزاری دستگاه است. گوشی P20 Pro و Mate 10 که به ترتیب در سال 2018 و 2017 راهی بازار شده بودند، ماه گذشته آپدیت اندروید 10 را دریافت کرده بودند و در ادامه کار نوبت به نسخه استاندارد P20 رسید.

آپدیت جدید که به نظر می‌رسد در حال حاضر برای نسخه EML-L09 این گوشی ارائه شده، 4.6 گیگابایت حجم دارد. این بروزرسانی در کنار آپدیت کلی نرم‌افزار گوشی، در قسمت GPU Turbo، رابط کاربری دستگاه و قابلیت‌های امنیتی با بهبود همراه بوده است. اندروید 10 هم به خودی خود دارای دارک مد یا همان تم تاریک گسترده در کل سیستم است و از نظر دسترسی‌های موقعیت مکانی و بهبود سخت‌افزاری، پیشرفت کرده است.

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، در کنار اندروید 10، رابط کاربری EMUI نیز به نسخه 10 ارتقا یافته است. نام P20 در لیست گوشی‌هایی که قرار است به EMUI 10.1 ارتقاء پیدا کنند، حضور ندارد، این یعنی آپدیت اندروید 10  و EMUI 10، پایان راه برای اولین پرچمدار سال 2018 هوآوی خواهد بود.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار