کد خبر: ۳۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 28
نمایشگرهای قابل حمل برای آن دسته از کاربرانی که در خانه به انجام امور اداری می‌پردازند یا به هر دلیلی نیاز به یک صفحه نمایش ثانویه دارند بسیار کاربردی هستند.
به گزارش آی تابناک : نمایشگرهای قابل حمل برای آن دسته از کاربرانی که در خانه به انجام امور اداری می‌پردازند یا به هر دلیلی نیاز به یک صفحه نمایش ثانویه دارند بسیار کاربردی هستند. کمپانی ایسوس به تازگی نمایشگر پرتابل ZenScreen MB14AC را معرفی کرده که برای این دسته از افراد طراحی شده است و به لطف طراحی مناسب با قابلیت جابجایی بالا و ابعاد کوچک می‌تواند در جابجایی های طولانی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همراه این نمایشگر یک قاب تاشدنی با قابلیت تبدیل به پایه عرضه می‌شود که امکان قرارگیری صفحه نمایش بر روی آن به دو حالت افقی یا عمودی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

نمایشگر پرتابل ZenScreen MB14AC ایسوس با پنل Full HD

نمایشگر قابل حمل ZenScreen MB14AC ایسوس دارای یک پنل 14 اینچی IPS با رزولوشن Full HD است. ضخامت این نمایشگر 9 میلی‌متر و وزن آنها 590 گرم است. با برخورداری از یک پورت USB-C، این محصول از همین طریق هم شارژ می‌شود و هم عملیات انتقال تصویر را انجام می‌دهد. بدین ترتیب عملیات نصب این نمایشگر بسیار ساده است. ضمن اینکه به هر حال پورت‌های USB-C کاربر پسندتر از انواع دیگر هستند چرا که فرقی نمی‌کند به چه جهتی کابل وارد پورت شود.

ایسوس در طراحی این نمایشگر مانند اکثر محصولات خود سلیقه به خرج داده و نتیجه کار، نمایشگری زیبا با بدنه باریک است که آن را برای استفاده به عنوان یک صفحه نمایش پرتابل تبدیل به گزینه‌ای مناسب می‌کند. حمل این نمایشگر 14 اینچی با وزن 590 گرم در یک کوله پشتی مطمئنا کار سختی نیست. از قابلیت های ZenScreen MB14AC می توان به تشخیص خودکار حالت نمایشگر اشاره کرد. بدین صورت که با قرارگیری در حالت افقی یا عمودی، محتوای صفحه نمایش به حالت درست تغییر پیدا می‌کند. هر حالت در کاربردهای بخصوصی مفید است. به طور مثال حالت عریض برای کار با مجموعه آفیس مانند اکسل با تعداد ستون‌های زیاد کاربردی است در حالی که برای نمایش اسناد و وب سایت‌های موبایل می‌توان از حالت عمودی استفاده کرد.

فعلا ایسوس قیمتی برای نمایشگر پرتابل ZenScreen MB14AC خود اعلام نکرده است اما احتمالا قیمتی در حدود 200 دلار خواهد داشت.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار