کد خبر: ۳۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 28
اطلاعات کاملی از Xbox Series S که با نام Lockhart نیز شناخته می‌شود چیزی در دست نیست اما جزئیات بیشتری در مورد مشخصات آن به دست آمده است.
به گزارش آی تابناک : اطلاعات کاملی از Xbox Series S که با نام Lockhart نیز شناخته می‌شود چیزی در دست نیست اما جزئیات بیشتری در مورد مشخصات آن به دست آمده است.

طبق گزارشی از The Verge، کنسول Xbox Series X devkit با کدگذاری Dante، با مشخصات ویژه Lockhart همراه است. این مشخصات در حقیقت مشخصات کنسول را نشان می‌دهد، 7.5 گیگابایت حافظه رم قابل استفاده، سرعت پردازشی خوب با پردازنده سریع و نزدیک به 4 ترافلاپ عملکرد پردازنده گرافیکی است. با این مشخصات و ویژگی‌ها، این کنسول برخلاف Xbox Series X که قرار است به صورت 4K ظاهر شود، بازی‌ها را با 1080p و 1440p پشتیبانی می‌کند.

توسعه دهندگان می‌توانند از این مشخصات Lockhart استفاده کرده تا بازی‌های خود را در برابر تمامی عملکردها آزمایش کنند و بررسی‌های اعتبارسنجی را انجام دهند. انتظار می‌رود مایکروسافت کنسول Lockhart خود را برای بازی‌های 1080p یا 1440p آماده نماید، دو وضوح تصویر از محبوب‌ترین وضوح‌های مورد استفاده در مانیتورهای رایانه‌های شخصی در حال حاضر.

تام وارن

پس از انتشار این گزارش، تام وارن همچنین درباره قیمت کنسول نیز اظهار نظر کرد و اعلام نمود که ارزانتر از Xbox Series X است.

Xbox Series S یا همان Lockhart و ویژگی‌های آن به یکی از اسرارهای نسل بعدی کنسول‌ها تبدیل شده است. این کنسول هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما تعدادی زیادی از منابع انتشار این نسخه از کنسول Xbox را ژوئن 2020 اعلام کرده‌اند. همچنین براساس شایعاتی، این کنسول به عنوان بخش اصلی و استراتژیک کنسول‌های مایکروسافت قرار خواهد گرفت.

به همین دلیل فکر می‌کنم Lockhart وسیله اصلی در استراتژی آن‌ها است. کم هزینه بودن این کنسول باعث می‌شود تا آن‌ها بتوانند بر روی این موضوع که سخت‌افزار Lockhart می‌تواند تمامی تکنیک‌های فشرده‌سازی جدید را که در چند سال آینده با xcloud کار می‌کند را کنترل داشته باشند. همچنین قرار است که این کنسول همه را شگفت‌زده نماید.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار