کد خبر: ۳۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 27
سامسونگ قصد دارد در آینده از یک گوشی اقتصادی رونمایی کند. اخیرا رندر گوشی گلکسی A01 Core افشا شده که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را مشخص می‌کند.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ قصد دارد در آینده از یک گوشی اقتصادی رونمایی کند. اخیرا رندر گوشی گلکسی A01 Core افشا شده که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را مشخص می‌کند.

این اولین باری نیست که نام این دستگاه به گوشمان می‌خورد، چرا که علاوه بر دریافت چندین تاییدیه، بنچمارک گیک‌بنچ نیز در گذشته عملکرد آن را ارزیابی کرده بود. حالا رندر این گوشی هوشمند ارزان‌قیمت توسط افشاگر معروف، «ایوان بلس» به اینترنت راه پیدا کرده است.

در این رندر طراحی پنل جلویی و پشتی به چشم می‌خورد. این دستگاه به هیچ‌کدام از ویژگی‌های گوشی‌‌های مدرن مجهز نشده و سامسونگ بجای بریدگی یا حفره درون نمایشگر، از حاشیه‌های تقریبا ضخیمی در اطراف صفحه نمایش استفاده کرده. در حاشیه بخش بالایی صفحه نمایش دوربین سلفی به همراه اسپیکر مکالمه قرار گرفته است.

گلکسی A01 Core

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی تکی به همراه فلش LED قرار گرفته که چیدمان عمودی دارند. پنل پشتی جنس پلاستیکی دارد و رنگ آن مات است. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست به چشم می‌خورند. کاربران می‌توانند باتری این دستگاه را تعویض کنند و درگاه سیم‌کارت احتمالا زیر باتری قرار گرفته است.

علاوه بر طراحی ساده، این گوشی هوشمند مشخص فنی ضعیفی نیز دارد. سامسونگ برای گوشی گلکسی A01 Core صفحه نمایش ۵.۱۴ اینچی TFT با رزولوشن اچ دی پلاس درنظر می‌گیرد و آن را به چیپست مدیاتک MT6739WW مجهز می‌کند. بر اساس رندر منتشر شده، به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در دو رنگ وارد بازار می‌شود.

پردازنده مدیاتک MT6739WW به ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی مجهز شده که قدرت بالایی تولید نمی‌کند. این چیپست توسط ۱ گیگابایت رم همراهی می‌شود که برای یک گوشی هوشمند برای سال ۲۰۲۰ بسیار کم است. با توجه به این مشخصات فنی، انتظار می‌رود دستگاه آینده سامسونگ با سیست عامل اندروید ۱۰ و قیمت پایینی وارد بازار شود. احتمالا این دستگاه با قیمتی پایین‌تر از گوشی‌های گلکسی A01 و A10 فروخته خواهد شد.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار