کد خبر: ۳۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 27
Galaxy A01 ارزان‌ترین گوشی عرضه شده از سری گلکسی A سامسونگ تا به امروز است، با این حال اطلاعات به ثبت رسیده توسط رگلاتوری‌های مختلف نشان می‌دهد این کمپانی سرگرم آماده کردن یک گوشی دیگر به نام Galaxy A01 Core با قیمت پایین‌تر است.
به گزارش  آی تابناک : Galaxy A01 ارزان‌ترین گوشی عرضه شده از سری گلکسی A سامسونگ تا به امروز است، با این حال اطلاعات به ثبت رسیده توسط رگلاتوری‌های مختلف نشان می‌دهد این کمپانی سرگرم آماده کردن یک گوشی دیگر به نام Galaxy A01 Core با قیمت پایین‌تر است.  امروز اولین تصویر از گوشی گلکسی A01 Core سامسونگ منتشر شد که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

بر پایه اطلاعات موجود گوشی گلکسی A01 Core به یک صفحه نمایش 5.14 اینچی TFT با وضوح تصویر 720p مجهز است. حاشیه نمایشگر گوشی گلکسی A01 Core در بالا و پایین نسبتاً ضخیم اما هم اندازه است.

galaxy_a01_core.jpg

چیپست بکار رفته در گوشی گلکسی A01 Core سامسونگ Mediatek MT6739WW چهار هسته ای با یک گیگابایت حافظه رم است. این گوشی سیستم عامل اندروید 10 را با رابط کاربری اختصاصی One UI Core سامسونگ در اختیار کاربر می‌گذارد.

قاب پشتی گوشی گلکسی A01 کور دارای بافت سخت است که تنها دوربین پشتی آن را با یک فلش LED در خود جای داده است. رنگ‌های گوشی گلکسی A01 Core سامسونگ شامل قرمز و آبی است و انتظار می‌رود در دو گونه تک و دو سیم کارت ارائه شود. همانند دیگر گوشی‌های سری Core سامسونگ، برای Galaxy A01 Core هم وجود باتری قابل جداسازی متصور است.

با توجه به حجم حافظه رم و قیمت پایین، احتمالاً گوشی Galaxy A01 Core سامسونگ به سیستم عامل Android 10 Go edition مجهز باشد. در این مقطع قیمت گوشی گلکسی A01 Core مشخص نیست اما مطمئناً ارزان‌تر از گلکسی A01 خواهد بود.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار