کد خبر: ۳۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 27
زمانی که سامسونگ از اولین دستگاه تاشوی خود رونمایی کرد، هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که این طراحی بعد از چندین سال دوباره به صورت یک گوشی هوشمند وارد بازار شود.
به گزارش آی تابناک : زمانی که سامسونگ از اولین دستگاه تاشوی خود رونمایی کرد، هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که این طراحی بعد از چندین سال دوباره به صورت یک گوشی هوشمند وارد بازار شود. اما این مورد با تمام عجیب بودن خودش به صورت Galaxy Z Flip نیز تکرار شد و کمپانی‌های دیگر همانند هوآوی نیز درحال تولید دستگاه‌هایی با این طراحی هستند. اما یکی از مشکلات طراحی گلکسی فولد وجود حفره زیاد نمایشگر آن بود اما ظاهرا حفره نمایشگر Galaxy Fold 2 به طور کامل از نو طراحی شده است و خبری از محیط سیاه در گوشه سمت راست صفحه نمایش نخواهد بود.

از همان ابتدای کار مشخص بود که نسل دوم سری گوشی‌های Galaxy Fold سامسونگ دارای طراحی یکسان با نسخه اولیه خواهند داشت و احتمال اینکه طراحی Galaxy Z Flip را در این خط تولید شاهد باشیم بسیار کم بود. شایعات استفاده سامسونگ از Hole Punch برای قرار دادن دوربین سلفی و طراحی احتمالی Galaxy Fold 2 از چندین ماه پیش شروع شده بود و رندر‌های مختلفی نیز در این رابطه در سطح اینترنت پخش شده بود. اما موضوعی که باید به آن توجه داشت، بسته شدن این دستگاه از قسمت میانه‌ی نمایشگر است و قرار دادن حفره دوربین در وسط دستگاه امکان پذیر نبود.

حفره نمایشگر Galaxy Fold 2

 حفره نمایشگر Galaxy Fold 2 در مرکز صفحه نخواهد بود

همین موضوع رندر و تصاویر قبلی را تا مقدار زیادی رد می‌کرد. اما حفره نمایشگر Galaxy Fold 2 به احتمال زیاد همانند تصویری که به تازگی توسط Ice universe منتشر شده است خواهد بود. حفره Hole Punch این دستگاه قسمت بالایی سمت راست دستگاه قرار خواهد گرفت اما ظاهرا سامسونگ برای اینکه کاربر در هنگام ثبت تصاویر سلفی مشکلی از نظر دیدن دوربین نداشته باشد، این حفره را مقداری از گوشه سمت راست فاصله داده است.

زمانی که آیفون X با بریدگی بزرگ خود رونمایی شد همه طرفداران کمپانی اپل و حتی کسانی که قصد تخریب این کمپانی را داشتند این بریدگی را مسخره کردند اما تنها چند وقت بعد بود که سامسونگ با ارائه گلکسی فولد و بریدگی بزرگتر این مشکل را دو برابر کرد.

خوشبختانه این موضوع به احتمال زیاد در Galaxy Fold 2 تکرار نخواهد شد و پیشرفت تکنولوژی به سامسونگ کمک خواهد کرد تا سنسور‌های مورد نیاز را در زیر صفحه نمایش این دستگاه مخفی نماید. به غیر از طراحی شایعاتی درباره ظرفیت داخلی این دستگاه نیز در سطح اینترنت درحال انتشار است اما به احتمال زیاد به دلیل ارزان‌تر بودن این دستگاه شاهد ظرفیت داخلی 256 گیگابایتی برای نسخه پایه باشیم. در ادامه احتمال حضور نسخه‌های 512 گیگ و 1 ترابایت برای این دستگاه با توجه به عملکرد و کاربرد آن زیاد خواهد بود.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار