کد خبر: ۳۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 27
نگرانی‌های زیادی در ابطه با زمان عرضه Snapdragon 865 Plus بوجود آمده بود بخصوص که Meizu اعلام کرده بود رونمایی وجود نخواهد داشت. تصور می‌شد که کوالکام تمرکز خود را روی Snapdragon 875 قرار داده که در ادامه سال معرفی می‌شود.
به گزارش آی تابناک : نگرانی‌های زیادی در ابطه با زمان عرضه Snapdragon 865 Plus بوجود آمده بود بخصوص که Meizu اعلام کرده بود رونمایی وجود نخواهد داشت. تصور می‌شد که کوالکام تمرکز خود را روی Snapdragon 875 قرار داده که در ادامه سال معرفی می‌شود. با این حال به لطف برخی از افشاگری‌ها به همراه مطلب امروز حالا می‌توانیم تصور کنیم که کوالکام از چیپست جدید خود در ماه جولای رونمایی خواهد کرد.

جدیدترین اطلاعات از سوی Ice Universe منتشر شده که قبلا اشاره کرده بود Galaxy Note 20 Ultra از سیستم روی چیپ Snapdragon 865 Plus استفاده خواهد کرد. حالا او در Weibo بیانیه کوتاهی منتشر کرده که ادعا می‌کند اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و مشکلی وجود نداشته باشد کوالکام Snapdragon 865 Plus را در ماه جولای معرفی خواهد کرد. آخرین باری که خبری از زمان عرضه Snapdragon 865 Plus شده بود به فصل سوم 2020 اشاره کرده بودند.

زمان عرضه Snapdragon 865 Plus

به لطف یک سری افشاگری کمی مشکل است که تصور کنیم کوالکام مشغول توسعه یک سیستم روی چیپ سریع‌تر نیست. همین تازگی نیز گزارش شده بود این کمپانی برنامه دارد تا یک چیپست سریع‌تر Snapdragon 8cx برای ماشین‌های ویندوزی بر پایه ARM عرضه کند، اگر چه که تنها تفاوت آن فرکانس بیشتر خواهد بود. Snapdragon 865 Plus نیز البته همین مسیر را در پیش خواهد گرفت، مشخصات افشا شده نشان می‌دهند که بجای فرکانس 2.84 گیگاهرتز در Snapdragon 865 ما شاهد کلاک 3.09 گیگاهرتز خواهیم بود.

زمان عرضه Snapdragon 865 Plus توسط ice universe مشخص شد

یکی از اولین دستگاه‌هایی که از سیلیکون سریع‌تر بهره خواهد گرفت احتمالا Asus ROG Phone 3 می‌باشد اما اگر واقعا شاهد فرکانس ذکر شده برای Snapdragon 865 Plus باشیم پس این تولید کننده باید سیستم خنک کننده مناسبی را در نظر بگیرد. در هر صورت فعلا باید منتظر باشیم تا شاید کوالکام با توجه به اخبار منتشر شده واکنشی نشان دهد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار