کد خبر: ۳۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 27
نمایشگرهای گیمینگ سری اودیسه G7 سامسونگ که برای اولین بار در جریان نمایشگاه CES 2020 رونمایی شد، به زودی و در ماه جاری میلادی روانه بازارهای جهانی می‌شود.
به گزارش آی تابناک : نمایشگرهای گیمینگ سری اودیسه G7 سامسونگ که برای اولین بار در جریان نمایشگاه CES 2020 رونمایی شد، به زودی و در ماه جاری میلادی روانه بازارهای جهانی می‌شود.

این سری از نمایشگرها جدیدترین محصولات سامسونگ به عنوان برندی پیشرو در بازار نمایشگرهای گیمینگ هستند که به منظور پاسخگویی به نیازهای متنوع گیمرها برای ارائه یک تجربه بصری کاملا جدید و نوآورانه طراحی شده‌اند.

اودیسه G7 با داشتن قابلیت‌هایی همچون رزولوشن WQHD (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰)، نسبت تصویر ۱۶:۹، زمان واکنش فوق سریع یک میلی‌ثانیه‌ای و نرخ بروزرسانی ۲۴۰ هرتز به نمایشگری تبدیل شده که می‌تواند هر کسی را در هیجان و لذت بازی‌ها غرق کند.

اودیسه G7

طراحی نمایشگر G7 به شکل خمیده انجام شده تا گیمرها  حتی پس از ساعت‌ها بازی پیاپی هم دچار خستگی چشم نشوند. اما آنچه این نمایشگر را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند، میزان انحنای خمیدگی است که به شعاع 1000R (یک متر) رسیده است. این میزان انحنا با هر آنچه که تاکنون دیده‌اید متفاوت است و گستره‌ای عمیق و همه‌جانبه از تصاویر و بازی‌ها را در پیش چشمان‌‌تان قرار می‌دهد.

طراحی و عملکرد مطلوب نمایشگر در ارائه تجربه بصری راحت باعث شده تا نمایشگر اودیسه G7 گواهی‌ اولین نمایشگر خمیده با انحنای 1000R و گواهی راحتی چشم یا Eye Comfort را از موسسه بین‌المللی و معتبر TUV Rheinland دریافت کند. 

اودیسه G7

هایسونگ ها، معاون ارشد بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید «شرکت سامسونگ با نوآوری مداوم در خلق یک تجربه فراگیر و آینده‌گرا در حوزه گیمینگ، مرزهای این حوزه را جابجا کرده و موقعیت خود را به عنوان برند پیشرو در بازار جهانی نمایشگرهای گیمینگ تثبیت می‌کند».

به گفته معاون ارشد بخش نمایشگرهای سامسونگ «نمایشگر خمیده اودیسه G7 عالی‌ترین ترکیب خمیدگی، راحتی و قابلیت‌های پیشرفته است که بالاترین و بهترین عملکرد ممکن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد».

اودیسه G7

استفاده از پنلQLED  در این نمایشگر کمک کرده تا طیف گسترده‌ و کاملی از رنگ‌ها دیده شود و گیمرها لذتی فراتر از تصور خود داشته باشند. علاوه بر این بهره‌مندی از قابلیت HDR600 مزیت دیدن تمامی جزئیات بازی حتی در تاریک‌ترین و روشن‌ترین تصاویر به همراه دارد. به این ترکیب می‌بایست رزولوشن WQHD را اضافه کرد که با تراکم پیکسلی ۱.۷ برابر نمایشگرهای فول‌اچ‌دی (Full HD) تضمین کننده یک تجربه بصری عالی و کم‌نظیر از بازی‌های کامپیوتری است.

نرخ بروزرسانی ۲۴۰ هرتز و زمان واکنش فوق سریع یک میلی‌ثانیه‌ای در نمایشگر سری اودیسه G7 اجرای روان، کم‌نقص و بدون لگ و لرز را تضمین می‌کند. به این مجموعه قدرتمند می‌توان سازگاری با قابلیت G-Sync را هم اضافه کرد که در ارائه تصاویر باکیفیت از بازی‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

اودیسه G7

بخش پشتی نمایشگر با ۵ حالت رنگی متفاوت طراحی شده تا طبق سلیقه خود بتوانید رنگ مورد علاقه‌تان را تنظیم کنید و یا در حالت‌های گوناگون بازی تغییر کند.

نمایشگر اودیسه G7 به عنوان اولین نمایشگر گیمینگ جهان با انحنای 1000R و با مجموعه‌ای از قابلیت‌های پیشرفته ضمن ارائه تجربه بصری چشم‌نواز، لذت غرق شدن در هیجان بازی‌ها را به سطحی فراتر از آنچه تاکنون تجربه شده رسانده است. این نمایشگرها در در دو مدل ۲۷ و ۳۲ اینچ طراحی شده است و به زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

اودیسه G7
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار