کد خبر: ۳۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 25
ایسوس در سکوت خبری از نمایشگر جدید خود به نام ZenScreen MB14AC رونمایی کرد. این صفحه نمایش ۱۴ اینچی قابل حمل از پنل IPS و پورت USB-C برخوردار است.
به گزارش آی تابناک : ایسوس در سکوت خبری از نمایشگر جدید خود به نام ZenScreen MB14AC رونمایی کرد. این صفحه نمایش ۱۴ اینچی قابل حمل از پنل IPS و پورت USB-C برخوردار است.

ایسوس ZenScreen MB14AC از صفحه نمایش IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با رفرش ریت ۶۰ هرتز برخوردار بوده و حداکثر درخشندگی آن ۲۵۰ نیت اعلام شده است. نسبت کنتراست این محصول نیز ۷۰۰:۱ است که رقم بالایی محسوب نمی‌شود، اما از آنجا که این وسیله به عنوان نمایشگر ثانویه مورد استفاده قرار خواهد گرفت چندان حائز اهمیت نخواهد بود.

ایسوس ZenScreen MB14AC

ایسوس ZenScreen MB14AC به گونه‌ای ساخته شده تا کاربر بتواند آن را به راحتی حمل کرده و از آن به عنوان نمایشگر دوم در کنار لپ تاپ استفاده کند، به همین دلیل تعبیه پورت USB-C برای بسیاری از کاربران کاربردی خواهد بود. کاربران می‌توانند از این پورت برای نمایش اطلاعات روی نمایشگر استفاده کرده و در عین حال برق مورد نیاز نمایشگر را تأمین کنند، بنابراین دیگر نیازی به سر و کله زدن با کابل آداپتور نخواهد بود.

نمایشگر ZenScreen MB14AC با لپ تاپ‌هایی که درگاه USB-C ندارند نیز قابل استفاده بوده و برای این کار باید از درایور DisplayLink استفاده کرد که البته تا حدودی از کیفیت تصویر می‌کاهد. طول، عرض و ضخامت این محصول به ترتیب برابر با ۳۲۴.۹۴ در ۲۰۸.۰۳ در ۱۱.۲ میلیمتر بوده و ۵۹۰ گرم وزن دارد. این محصول با پایه به دست خریدار می‌رسد که می‌توان به کمک آن از نمایشگر در حالت افقی یا عمودی استفاده کرد. این محصول همچنین به لطف بهره مندی از ژیروسکوپ تغییر حالت نمایش را تشخیص می‌دهد.

ایسوس قیمت و تاریخ عرضه مانیتور ZenScreen MB14AC را اعلام نکرده است.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار