کد خبر: ۳۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 25
شیائومی را می‌توان یک نمونه بسیار خوب از شرکت‌هایی دانست که قصد دارند در هز زمینه فناوری و صنایع الکترونیک وارد شوند. در ادامه این استراتژی شرکت شیائومی مینی پی سی اختصاصی را با برند Ningmei معرفی کرده که مشخصات و قیمت بسیار مناسبی دارد.
به گزارش آی تابناک : شیائومی را می‌توان یک نمونه بسیار خوب از شرکت‌هایی دانست که قصد دارند در هز زمینه فناوری و صنایع الکترونیک وارد شوند. در ادامه این استراتژی شرکت شیائومی مینی پی سی اختصاصی را با برند Ningmei معرفی کرده که مشخصات و قیمت بسیار مناسبی دارد.

این مینی کلاینت که با نام کامل Ningmei CR100 Mini Desktop CPU در بازار عرضه خواهد شد طراحی بسیار فشرده‌ای را با ابعاد 192 در 188 در 54 میلی‌متر به خود اختصاص داده و وزن کلی آن 760 گرم است.

در دل این کامیپوتر رومیزی از یک پردازنده اینتل J4105 از سری Celeron بدون نیاز به فن استفاده شده که ساختار چهار هسته‌ای داشته و همراه با ماژول 8 گیگابایتی حافظه رم فعالیت خواهد کرد.

همچنین 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD برای آن در نظر گرفته شده است که به صورت عادی می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران معمولی باشد. همچنین دو بلندگوی کوچک ولی با کیفیت برای ساختار استریو در بدنه این دستگاه جای گرفته که می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته و بخش اعظمی از هزینه‌های جانبی یک کاربر عادی را مرتفع نماید.

mini-2.jpg

یکی از نکات جالب دیگری که در طراحی بدنه این کامپیوتر مجتمع دسکتاپ شاهد آن هستیم استفاده از یک سیستم دفع حرارت همه کاره با تمرکز بر دفع با استفاده از ساختار دفع حرارت وکیوم است که از چهار سمت دستگاه عملیات دفع حرارت را انجام می‌دهد.

در بحث درگاه‌های جانبی نیز این دستگاه با یک پورت USB 3.0، اینترفیس SD کارت، درگاه ورودی USB Type-C، درگاه شبکه استاندارد RJ45، خروجی VGA از نوع DSUB، خروجی ویدئو از نوع HDMI و همچنین جک‌های میکروفون و هدفون است.

شیائومی این دستگاه را از طریق وبسایت Yupin و با قیمت اولیه 211 دلار به فروش می‌رساند و برای کاربرانی که تا 5 روز دیگر و پایین ماه جون آن را خریداری کنند یک U-Disk با حافظه 16 گیگابیتی  و موس و کیبورد بی‌سیم ارائه خواهد شد که مشمول تخفیف 100 یوانی می‌شود.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار