کد خبر: ۳۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 24
در یک خبر خوب مدیرعامل الکترونیک آرتس در خلال یک کنفرانس با سرمایه گذاران اعلام کرد این کمپانی به دنبال عرضه بازی بتل رویال محبوب Apex Legends برای موبایل است. هم اکنون Apex Legends برای PC، ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس است، بنابراین استقبال از آن مورد انتظار است.
به گزارش آی تابناک : در یک خبر خوب مدیرعامل الکترونیک آرتس در خلال یک کنفرانس با سرمایه گذاران اعلام کرد این کمپانی به دنبال عرضه بازی بتل رویال محبوب Apex Legends برای موبایل است. هم اکنون Apex Legends برای PC، ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس است، بنابراین استقبال از آن مورد انتظار است.

پیش از این هم EA اعلام کرده بود استودیو بازی سازی Respawn Entertainment که پشت Apex Legends قرار دارد، مشغول کار بر روی پُرت نینتندو سویچ است، بنابراین به نظر می‌رسد نسخه اندروید و iOS آماده شده باشد.

ظاهراً تا پیش از پایان سال میلادی جاری شاهد عرضه محدود نسخه موبایل Apex Legends در برخی از مناطق خواهیم بود و یکباره در سراسر دنیا در دسترس گیمرها قرار نمی‌گیرد. هنوز لیست این مناطق روشن نیست اما احتمالاً به زودی خواهیم فهمید. نسخه PC و کنسول Apex Legends رایگان است، بنابراین نسخه موبایل هم می‌تواند رایگان باشد.

Apex Legends محصول استودیو بازی سازی Respawn Entertainment است که سری بی بدیل Titanfall را در کارنامه دارد. شما می‌توانید در قامت یکی از سیزده Legends بازی نقش آفرینی کنید که هریک از آنها توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارند. همانند دیگر بازی‌های بتل رویال، شما باید تلاش کنید آخرین نفری باشد که زنده می‌ماند. طبق معمول پریدن از هواپیما، یافتن سلاح‌ها و سرقت از دیگران بخشی از گیم پلی است.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار