کد خبر: ۳۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 24
امروز زمان معرفی ROG Phone 3 ایسوس توسط این شرکت تایوانی و Tencent در شبکه اجتماعی Weibo تأیید شد. بدین ترتیب باید در ماه آینده میلادی، یعنی جولای که از 11 تیر آغاز می‌شود، منتظر رونمایی از نسل سوم گوشی گیمینگ ایسوس باشیم.
به گزارش آی تابناک : امروز زمان معرفی ROG Phone 3 ایسوس توسط این شرکت تایوانی و Tencent در شبکه اجتماعی Weibo تأیید شد. بدین ترتیب باید در ماه آینده میلادی، یعنی جولای که از 11 تیر آغاز می‌شود، منتظر رونمایی از نسل سوم گوشی گیمینگ ایسوس باشیم. البته هنوز روز دقیق معرفی این گوشی مشخص نشده است، اما مانند ROG Phone II، می‌توان انتظار داشت که این گوشی هم تا حد ممکن توسط Tencent شخصی‌سازی شده باشد.

تأیید زمان معرفی ROG Phone 3 ایسوس توسط Tencent

Tencent Games در کنار تأیید خبر رونمایی از گوشی ROG Phone 3 در آینده‌ای نزدیک، اعلام کرده است که همکاری جدی و عمیقی با انجمن گیمرهای ایسوس در چین خواهد داشت. هدف آنها بهینه سازی عملکرد محتوای بازی در سخت‌افزارها برای ارائه تجربه گیمینگ واقعی و بهینه برای بازیکنان است. مانند سال گذشته، امسال نیز انتظار می‌رود که Tencent بهینه سازی و تخصیص منابع بهتری برای بازی‌های اختصاصی خود داشته باشد.

 زمان معرفی ROG Phone 3 ایسوس

شرکت‌های زیرمجموعه تنسنت بازی‌های مشهوری مانند Call of Duty: Mobile و PUBG را توسعه داده‌اند. علاوه‌براین نسخه چینی PUBG و بسیاری از بازی‌های دیگر که در خارج از بازار داخلی کاملا ناشناخته هستند نیز توسط زیرمجموعه‌های Tencent توسعه یافته‌اند. سال گذشته نسخه مخصوص Tencent گوشی ROG Phone II با قیمت 510 دلار راهی بازار شد که در حدود 40 درصد ارزانتر از نسخه استاندارد 870 دلاری آن بود. انتظار می‌رود که برای ROG Phone 3 نیز سرنوشت مشابهی رقم بخورد.

مشخصات احتمالی ROG Phone 3

در شایعات گفته شده که این گوشی دارای نمایشگر 6.59 اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و ریفرش ریت 144 هرتز است. نسخه اورکلاک شده چیپست پرچمدار کوالکام (اسنپدارگون 865+) با 16 گیگابایت حافظه رم، باتری 6000 میلی آمپرساعتی و شارژر 30 وات در این دستگاه همراه خواهد شد. همچنین گفته شده که سیستم عامل این گوشی اندروید 10 است و از دوربین‌های سه گانه با سنسور اصلی 64 و سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دوربین سلفی دستگاه هم 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

ROG Phone 3 ایسوس

در حدود یک ماه به زمان معرفی نسل سوم گوشی گیمینگ ایسوس باقی مانده است و به زودی با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار