کد خبر: ۳۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 23
نسل سوم ساعت‌های هوشمند سامسونگ با حاشیه‌ای باریک‌تر و بازگشت بزل (زه چرخشی) همراه خواهد بود و حالا تصاویری تازه از آن را با نمایشگر روشن مشاهده می‌کنیم که رابط کاربری را در صفحات مختلف نمایش می‌دهد..
به گزارش آی تابناک : نسل سوم ساعت‌های هوشمند سامسونگ با حاشیه‌ای باریک‌تر و بازگشت بزل (زه چرخشی) همراه خواهد بود و حالا تصاویری تازه از آن را با نمایشگر روشن مشاهده می‌کنیم که رابط کاربری را در صفحات مختلف نمایش می‌دهد..

طبق گزارش جدیدی که از سوی یکی از حساب‌های کاربری فعال در توییتر به اسم «TechTalkTV» منتشر شده، بعد از آنکه کم و بیش با مشخصات سخت افزاری گلکسی واچ 3 آشنا شدیم، حال تصاویری از رابط کاربری آن در اختیار داریم که نشان می‌دهد ظاهرا تفاوت چندانی نسبت به نسل قبل نکرده و عملکردش همچنان به چرخش بزل دور نمایشگر متکی است. گفته می‌شود احتمالا این ساعت هوشمند همراه با سیستم عامل تایزن 5.5 روانه بازار خواهد شد.

گلکسی واچ 3

سامسونگ گلکسی واچ 3 در دو سایز مختلف ۴۱ و ۴۵ میلی متری و با نام‌های SM-R840 و SM-R850 به بازار عرضه خواهد شد. این دو مدل به ترتیب نمایشگرهایی با ابعاد ۱.۲ اینچ و ۱.۴ اینچ خواهند داشت و هر دو از استاندارد IP68 (قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر برای مدت ۱۰ دقیقه) و استاندارد نظامی MIL-STD-810G برخوردار خواهند بود.

این ساعت یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و مشابه با نسل قبلی از سنسور ضربان قلب با قابلیت پایش فشار خون و الکتروکاردیوگرام (ECG) بهره خواهد برد. ضمن اینکه باتری‌های در نظر گرفته شده برای گلکسی واچ 3 نیز به ترتیب از نوع ۲۴۷ و ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهند بود.

گفتنی است سامسونگ گلکسی واچ 3 احتمالا همراه با ایربادهای Buds Live TWS در ماه ژولای رونمایی خواهد شد، اما از طرفی هم شنیده شده این محصول همراه با گلکسی نوت 20، گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی فولد 2 در تاریخ ۱۵ مرداد ماه معرفی می‌شود. همچنین گفته شده محصولات جدید کره‌ای‌ها احتمالا از اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه قابل خریداری خواهند بود.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار