کد خبر: ۳۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 23
همانطور که می‌دانید امروز مراسم WWDC اپل است و شما می‌توانید این مراسم را به‌صورت زنده در این‌جا دنبال کنید، اما مراسم امروز بیشتر جنبه‌های نرم‌افزاری شرکت اپل را نشان می‌دهد. این روزها اپل سعی خود را بر آن گذاشته که بتواند iPhone 12 را بدون تاخیر در پاییز 2020 معرفی کند.
به گزارش آی تابناک : علیرغم تلاش‌های اپل برای معرفی به‌موقع نسخه جدید آیفون، اینطور که پیداست ویروس کرونا اجازه‌ی این کار را به کوپرتینویی‌ها نمی‌دهد. برخی تحلیلگران بر این باورند که حداقل چند مدل از خانواده‌ی iPhone 12 با کمی تاخیر معرفی خواهد شد.

همچنین به‌تازگی خبرهای ضد و نقیضی در مورد مشخصات سری iPhone 12 به گوش می‌رسد. برخی می‌گویند تمام سری جدید آیفون‌ها از 5G پشتیبانی می‌کند، از سوی دیگر برخی بر این باورند که هنوز هم حداقل یک مدل از سری آیفون 12 بدون پشتیبانی از 5G معرفی خواهد شد.

تحلیلگر وب‌سایت Wedbush، Daniel Ives، بر این باور است که ارزان‌ترین نسخه‌ی iPhone 12 از شبکه‌های 5G پشتیبانی نمی‌کند و بازار کشورهایی را هدف قرار می‌دهد که هنوز از فناوری 5G استفاده نمی‌کنند. واضح است اپل پس از تحقیق در این مورد، به این نتیجه رسیده زمانی که مشتری نمی‌تواند از فناوری 5G استفاده کند، درست نیست اجباراً هزینه‌ی این فناوری را پرداخت کند.

به همین دلیل اپل امسال یک آیفون 4G با قیمتی بسیار کمتر از دیگر اعضای خانواده‌ی خود معرفی می‌کند. گفته می‌شود اقتصادی‌ترین نسخه‌ی آیفون دارای نمایشگر 5.4 اینچی خواهد بود و از شبکه‌ی 5G هم پشتیبانی نمی‌کند. پس ممکن است آیفون 12 از آیفون 11 که در زمان معرفی 699 دلار قیمت داشت، بسیار ارزان‌تر باشد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که قیمت آیفون جدید چقدر خواهد بود، اما گمان می‌رود آیفون اقتصادی جدید قیمتی بین iPhone SE 2020 399 دلاری و آیفون 11 699 دلاری داشته باشد.

iphone121.jpg

 از سوی دیگر قبلاً Jon Prosser در توییتی، اطلاعات دیگری از سری جدید آیفون‌ها داده بود. وی می‌گفت تمام مدل‌های آیفون 12 از 5G پشتیبانی می‌کنند، ولی در اندازه نمایشگر و تعداد دوربین‌ها با هم متفاوت‌اند.

iphone12-jonprosser.JPG

تا اینجای کار با توجه به تمام افشاگری‌ها و خبرهای منتشر شده می‌توان لیست زیر را برای مشخصات خانواده‌ی آیفون 12 در نظر گرفت، اما برای قطعی شدن تمام این خبرها باید حداقل تا پاییز 2020 صبر کرد.

iphone12.JPGمنبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار