کد خبر: ۳۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 23
اگر فکر می‌کنید که جفت کردن AirPods با یک دستگاه اپل عملیاتی ساده است، WWDC 2020 چند سورپرایز برای شما خواهد داشت تا شما را به تعجب وا دارد. اپل ویژگی های جدید AirPods را معرفی نمود که باعث شده تا استفاده از آن‌ها لذت‌بخش‌تر و بی دردسرتر باشد، البته باید اشاره کرد که این موضوع باز هم به نحوه استفاده شما از AirPodsها بستگی دارد.
به گزارش آی تابناک : اگر فکر می‌کنید که جفت کردن AirPods با یک دستگاه اپل عملیاتی ساده است، WWDC 2020 چند سورپرایز برای شما خواهد داشت تا شما را به تعجب وا دارد. اپل ویژگی های جدید AirPods را معرفی نمود که باعث شده تا استفاده از آن‌ها لذت‌بخش‌تر و بی دردسرتر باشد، البته باید اشاره کرد که این موضوع باز هم به نحوه استفاده شما از AirPodsها بستگی دارد.

ویژگی های جدید AirPods قابلیت تغییر وضعیت به صورت اتوماتیک خواهند داشت

ویژگی‌های زیادی برای این دستگاه‌ها توسط Apple معرفی شده است و یکی از این ویژگی‌ها حالت سوئیچ اتوماتیک جدید AirPods و تجربه داشتن صدایی فراتر از باور در AirPods Pro می‌باشد. زمانی که iPhone یا iPad خود را به روزرسانی بکنید، AirPods شما به طور خودکار به دستگاهی که اخیرا از آن استفاده کرده‌اید متصل خواهد شد.

همچنین برای مثال، اگر شما در حال تماشای ویدیو یا آهنگ در آیپد خود هستید و اگر تماسی را بر روی موبایل آیفون خود داشته باشید، AirPods به صورت اتوماتیک به تلفن شما وصل خواهد شد تا شما بتوانید به راحتی به تماس خود پاسخ دهید، بدون این که نیاز به حرکت دست خود برای وصل کردن AirPods به موبایل خود باشید. در مورد صدای بی‌نظیری AirPods جدید، این ویژگی از الگوریتم‌های صوتی جهت‌دار برای شبیه‌سازی صدا بر روی گوشی‌های خود استفاده می‌کند.

البته باید به این موضوع توجه داشت که با گوش دادن به آهنگ به صورت اتوماتیک صدای Dolby 5.1 یا 7.1 فعال می‌شود.

ویژگی های جدید AirPods طراحی شده‌اند تا تجربه اتصال به صورت یکپارچه‌تر و ساده‌تری را نسبت به گذشته داشته باشید. البته در رابطه با فعال‌سازی این ویژگی‌‌ها باید مدتی صبر کنید تا بروزرسانی برای AirPods ارائه شود. بعد از بروزرسانی AirPods خود می‌توانید به این قابلیت‌ها به سادگی دسترسی پیدا کنید.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار