کد خبر: ۳۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 22
«شیائومی» در حوزه تلویزیون‌های هوشمند، تی وی باکس و TV Stickها، به شدت فعال است. این شرکت چینی به زودی با دانگل Xiaomi Mi TV Stick جدید که در قیمتی بسیار مناسب عرضه می شود، امکان استفاده از یک تلویزیون و یا نمایشگر هوشمند را در اختیار شما قرار خواهد داد. با Xiaomi Mi TV Stick جدید آشنا شوید.
به گزارش آی تابناک : «شیائومی» در حوزه تلویزیون‌های هوشمند، تی وی باکس و TV Stickها، به شدت فعال است. این شرکت چینی به زودی با دانگل Xiaomi Mi TV Stick جدید که در قیمتی بسیار مناسب عرضه می شود، امکان استفاده از یک تلویزیون و یا نمایشگر هوشمند را در اختیار شما قرار خواهد داد. با Xiaomi Mi TV Stick جدید آشنا شوید.

با توجه به اطلاعات ثبت شده در وب سایت EEC، چند فروشگاه آنلاین و همچنین داده هایی که شیائومی از Xiaomi Mi TV Stick منتشر کرده است، می دانیم که این محصول دارای چه ویژگی‌هایی بوده و در چه زمانی وارد بازار خواهد شد. به گفته فروشگاه‌های آنلاین، نسخه جدید Mi TV Stick تا کمتر از یک ماه دیگر و تنها با قیمت کمتر از 50 دلار وارد بازارهای جهانی می‌شود.

xia-2.jpg

به وسیله این دانگل کوچک، می توانید هر نمایشگر و یا تلویزیونی را که به پورت HDMI مجهز است، هوشمند سازی کرده و یک سیستم اندرویدی کامل را با امکان نمایش تصاویر 4K در اختیار داشته باشید. این محصول با اتصال از طریق درگاه HDMI، نیروی مورد نیاز خود را هم تامین کرده و تصاویر را بر روی تلویزیون و یا نمایشگر ارسال می کند. سیستم عامل، سخت افزار و حافظه‌های رم و ذخیره سازی، همگی در این ابعاد کوچک جاگذاری شده‌اند.

این محصول از سیستم عامل Android TV 9.0 بهره برده و می تواند تصاویر HDR/4K را رندر کند. Mi TV Stick جدید از استاندارد صوتی Dolby DTS-HD پشتیبانی کرده و ریموت آن دارای بخش های اختصاصی به منظور دسترسی آسان به Google Assistant، Amazon Prime Video و Netflix است. با دسترسی به گوگل پلی، می توانید از صدها اپلیکیشن اندرویدی بهره‌مند شوید.

xia-3.jpg

در حال حاضر اشاره‌ای به سخت افزارهای مورد استفاده در Mi TV Stick نشده است؛ با این وجود به نظر می رسد که دست کم 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی در آن فراهم باشد. ارزش خرید Mi TV Stick به نسبت مدل‌های مشابه بسیار بالا به نظر می رسد. به هر حال با کمتر از 50 دلار می توانید یک نمایشگر هوشمند اندرویدی، از مانیتور گرفته تا تلویزیون را در اختیار داشته باشید.






منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار