کد خبر: ۳۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 22
Lenovo اطلاعاتی جدیدی در رابطه با ویژگی‌های لپتاپ IdeaPad Slim 7 GTX خود منتشر کرد. این لپتاپ بر خلاف همتای خود یعنی لپ‌تاپ 14 اینچی IdeaPad که از پردازنده Ryzen 7 4700U استفاده می‌کرد عمل کرده و از پردازنده Core i7-10750H بهره‌مند است.
به گزارش آی تابناک : Lenovo اطلاعاتی جدیدی در رابطه با ویژگی‌های لپتاپ IdeaPad Slim 7 GTX خود منتشر کرد. این لپتاپ بر خلاف همتای خود یعنی لپ‌تاپ 14 اینچی IdeaPad که از پردازنده Ryzen 7 4700U استفاده می‌کرد عمل کرده و از پردازنده Core i7-10750H بهره‌مند است. همچنین از پردازنده گرافیکی اختصاصی NVIDIA GeForce GTX استفاده می‌کند.

کمپانی Lenovo یکی از برندهای مطرح در ساخت و تولید لپتاپ‌ها و نوت‌بوک‌ها مشخصات لپ‌تاپ IdeaPad Slim 7 GTX خود را در سایت ایالات متحده خود ارائه داده است. این نوت بوک برخلاف اولین نسخه خود، به جای پردازنده بزرگ Ryzen 7 4700U دارای پردازنده Intel Core i7-10750H است اما در این مدل 15 اینچی به جای گرافیک AMD از کارت گرافیک GTX بهره‌مند است.

مشخصات این لپتاپ ممکن است کمی هیجان انگیز باشد، زیرا این لپتاپ از گرافیک 4 گیگابایتی از نوع GTX 1060 استفاده می‌کند. این موضوع کمی برای سری IdeaPad عجیب به نظر می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های این لپتاپ می‌توان به مشخصات به روز شده‌ای مانند Wi-Fi 6، رنگ sRGB صددرصدی برای صفحه نمایش 300 نیت FHD و یک پورت Type-C که از USB 3.2 Gen 2 پشتیبانی می‌کند، Thunderbolt، قابلیت Power Delivery و استانداردهای DisplayPort اشاره کرد.

بنابراین، لپتاپ IdeaPad Slim 7 GTX ممکن است برای کسانی که می‌خواهند یک اولترابوک داشته باشند و از طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های آن استفاده کنند برای طولانی مدت مناسب خواهد بود. متاسفانه، Lenovo هنوز هیچ خبری از قیمت این محصول ارائه نداده است و مشخص نیست که آیا این محصول نسبت به محصول همتای خود افزایش قیمت خواهد داشت یا خیر.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار