کد خبر: ۳۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 21
هواوی اوایل سال ۲۰۱۹ الترابوک میت بوک ۱۳ را برای رقابت مستقیم با مک بوک ایر معرفی کرد و حالا آنرا به پردازنده رایزن ۵ و گرافیک رادئون مجهز کرده است.
به گزارش آی تابناک : میت بوک ۱۳ از نمایشگر ۱۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳ به ۲ بهره می‌برد. این نمایشگر ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش داده و بخش عمده‌ای از پنل جلو را به خود اختصاص داده است.

میت بوک ۱۳ بدنه‌ای از آلیاژ آلومینیوم دارد که وزن آن از ۱.۳ کیلوگرم فراتر نمی‌رود. کیبورد کامل آن هم از نور پس زمینه بهره می‌برد. از نظر معیارهای امنیتی میت بوک به اسکنر اثر انگشت مجهز شده که سرعت ورود به سیستم را نیز افزایش می‌دهد. پورت‌های ارتباطی هم شامل دو درگاه USB-C 3.1 و جک کمبوی صوتی می‌شود.

تفاوت اصلی میت بوک ۱۳ فعلی با نسخه قبلی به سخت‌افزار پردازشی برمی‌گردد. هواوی این مدل را به پردازنده AMD رایزن ۵ 3500U در کنار پردازشگر گرافیکی رادئون وگا ۸ مجهز کرده است. متاسفانه خبری از نسل جدید پردازنده‌‌های ۸ نانومتری نیست. پیکربندی حافظه هم شامل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe SSD می‌شود.

مسئولیت تامین انرژی بر عهده باتری ۴۲ وات ساعتی قرار دارد که با شارژر ۶۵ واتی سازگار است. این شارژر سریع و قدرتمند به لطف فناوری SuperCharge امکان شارژ گوشی‌های هواوی و آنر را هم دارد.

میت بوک ۱۳ جدید از نظر نرم افزاری به ویندوز ۱۰ هوم مجهز شده و با تکیه بر Huawei Share امکان انتقال سریع فایل‌ها بین گوشی هواوی و لپ‌تاپ را به شما می‌دهد. این دستگاه از همین حالا به بازار عرضه شده و با پرداخت ۶۹۹ پوند نسخه ۸+۲۵۶ گیگابایتی آن در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای خرید نسخه ۸+۵۱۲ گیگابایتی هم باید ۷۴۹ پوند کنار بگذارید.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار