کد خبر: ۳۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 20
اطلاعات جدیدی از پروژه C68 مربوط به ایرپاور به دست آمده که نشان می دهد اپل مشکل گرم شدن بیش از اندازه این پد شارژ را در حین استفاده همزمان از آن برای شارژ سه دستگاه رفع کرده است.
به گزارش آی تابناک : اطلاعات جدیدی از پروژه C68 مربوط به ایرپاوربه دست 
آمده که نشان می دهد اپل مشکل گرم شدن بیش از اندازه این پد شارژ را در حین استفاده همزمان از آن برای شارژ سه دستگاه رفع کرده است.

فردی به نام جان پروسر که ارتباط نزدیکی با منابع اطلاعاتی داخل اپل دارد مدعی شده تصویری از شارژ شدن یک دستگاه اپل واچ روی C68 به دستش رسیده که در واقع همان اسم رمز صفحه شارژ بیسیم ایرپاور است. اهمیت این خبر از آن جهت است که اپل سالهاست تلاش نموده این محصول را وارد بازار کند اما به خاطر گرم شدن بیش از اندازه این پد با وجود گذشت چندین سال از زمان معرفی، نتوانست به وعده خود عمل کند و سرانجام عرضه آن را لغو کرد.

ایرپاور

تا به امروز اپل از ارائه توضیح در مورد علت لغو شدن پروژه ایرپاور خودداری می کرد و در مقابل، Dan Riccio معاون ارشد این شرکت به انتشار بیانیه ای کوتاه در خبرگزاری های مختلف دنیا بسنده کرد.

در این بیانیه اینطور آمده بود:

بعد از سالها تلاش ما به این نتیجه رسیدیم که ایرپاور نمی تواند استانداردهای بالای ما را پاس کند و در نتیجه این پروژه را لغو کردیم. ما از مشتریانی که منتظر عرضه این محصول بودند عذرخواهی میکنیم و همچنان باور داریم که آینده از آن تکنولوژی های شارژ وایرلس خواهد بود و در نتیجه متعهد هستیم که چنین تجربه ای را در اختیار کاربران قرار دهیم.

پس از انتشار این بیانیه جان پروسر خبر داد که علت لغو این پروژه گرم شدن بیش از اندازه پد شارژ ایرپاور بوده است و این گرما به حدی بودی که باعث آتش سوزی می شده. در واقع سیستم شارژ بیسیم اختصاصی اپل به انرژی بیشتری نسبت به دستگاه های دیگر نیاز داشته است.

قرار بر این بود که ایرپاور امکان شارژ همزمان چندین گجت شامل اپل واچ، آیفون و ایرپاد را از هر نقطه ای روی سطح آن فراهم کند. با این حال طبق گفته پروسر اگر یک اپل واچ را در کنار دستگاه های دیگر روی این صفحه قرار می دادید کل صفحه داغ می شد.

در آن زمان پروسر گزارش داد که اوایل امسال یک پردازنده A11 به نمونه های اولیه C68 اضافه شده تا مشکل گرمایش بیش اندازه آن مرتفع شود. او همچنین خاطرنشان کرده بود که نمونه های اولیه مذکور از اپل واچ پشتیبانی نخواهند کرد اما حالا ظاهرا این مشکل نیز حل شده و پشتیبانی از ساعت هوشمند اپل نیز به ایرپاور اضافه شده است.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار