کد خبر: ۳۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 20
کانال یوتیوب «The Slow Mo Guys» که احتمالاً تا به حال حداقل یکی از ویدیوهای اسلوموشن آن از اتفاقات مختلف را دیده‌اید، به سراغ اپل واچ رفته و از قابلیت جالب تخلیه آب از دریچه‌های اسپیکر این محصول در حالت فوق آهسته فیلمبرداری کرده است.
به گزارش آی تابناک : کانال یوتیوب «The Slow Mo Guys» که احتمالاً تا به حال حداقل یکی از ویدیوهای اسلوموشن آن از اتفاقات مختلف را دیده‌اید، به سراغ اپل واچ رفته و از قابلیت جالب تخلیه آب از دریچه‌های اسپیکر این محصول در حالت فوق آهسته فیلمبرداری کرده است.

ساعت هوشمند اپل واچ (سری ۲ به بعد) قابلیت جالبی به نام «Water Lock» دارد که از تماس‌های ناخواسته دست با نمایشگر حین شنا کردن جلوگیری به عمل آورده و در صورت غوطه ور شدن ساعت، آب را از طریق دریچه‌های اسپیکر تخلیه می‌کند.

اسپیکرهای مینیاتوری اپل واچ همانند بیشتر بلندگوها امواج صدا را در هوا پخش می‌کنند و زمانی که مایعات در نزدیکی دیافراگم قرار گرفته و یا به درون آن وارد شوند، اسپیکر دیگر نمی‌تواند صدا را مثل حالت عادی پخش کرده و خروجی گنگ و نامفهوم خواهد شد.

اپل برای اینکه بلندگوهای اپل واچ تحت هر شرایطی همچنان عملکرد خود را حفظ کرده و صداها را به صورت شفاف پخش کنند، قابلیت منحصر به فردی را در این محصول قرار داده که توانایی بیرون راندن آب جمع شده در پشت دریچه اسپیکر را دارد.

اسپیکر اپل واچ با ایجاد پالس‌های فرکانس پایین لرزش‌هایی در دیافراگم ایجاد کرده و سبب خروج آب و مایعات دیگر از دریچه‌های کوچک می‌شود. همانطور که در ویدیو مشاهده کردید، این قابلیت عملکرد بسیار مؤثری داشته و مقادیر زیادی از آب را از ساعت خارج می‌کند.

اپل واچ سری ۶ نیز قابلیت Water Lock را خواهد داشت و پیش بینی می‌شود اپل پاییز امسال از آن رونمایی کند.






منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار