کد خبر: ۳۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 18
تابستان سال گذشته اولین باری بود که خبرهایی در رابطه با معرفی گوشی M41 به گوش رسید. اما با گذشت چیزی در حدود یک سال هنوز این گوشی روانه بازار نشده است.
به گزارش آی تابناک : تابستان سال گذشته اولین باری بود که خبرهایی در رابطه با معرفی گوشی M41 به گوش رسید. اما با گذشت چیزی در حدود یک سال هنوز این گوشی روانه بازار نشده است. حتی باوجود آنکه رندرهای از طراحی آن نیز منتشر شده بود، حالا خبر توقف تولید گلکسی M41 سامسونگ است که به گوش می‌رسد.

چرا تولید گلکسی M41 سامسونگ متوقف شد؟

پیش از این گفته شده بود که نمایشگرهای این گوشی قرار است توسط یک شرکت چینی تولیدکننده پنل OLED، تأمین شود. اما حالا شایعات حاکی از آنست که به‌طور کل توقف تولید گوشی گلکسی M41 سامسونگ همین موضوع بوده است.

طبق اخباری که از یک منبع داخلی منتشر شده، سامسونگ تصمیم گرفته تا به دلیل تأمین کننده پنل‌های OLED گوشی M41 را راهی بازار نکند. ظاهراً کمپانی چینی China Star Optoelectronics Technology یا همان CSOT نتوانسته در حد استاندارهای شرکت کره‌ای پنل OLED تولید کند. در نتیجه این موضوع (و یا با در نظر گرفتن آن به عنوان یک دلیل)، شرکت سامسونگ تصمیم گرفته تا کار بر روی گوشی میان‌رده خود را متوقف کند.

گلکسی M41 سامسونگ

حالا به احتمال زیاد با توقف تولید M41، سامسونگ تمرکز خود را بر روی تولید گوشی Galaxy M51 خواهد گذاشت. گوشی‌ای که براساس شایعات بسیار شبیه به گلکسی A51، محصول خوش فروش سامسونگ است.

تجربه ناامیدکننده سامسونگ از همکاری با تولیدکنندگان چینی

گلکسی M41 قرار بود که اولین گوشی سامسونگ با پنل OLED باشد که توسط یک شرکت دیگر تولید شده. اما حالا گفته شده که CSOT که شرکت زیرمجموعه از کمپانی بزرگتر و معروفتر TCL است و وظیفه ساخت نمایشگر برای گوشی‌هایی از شرکت‌های شیائومی (Mi 10) و موتورولا (Edge) را برعهده دارد، نتوانسته استانداردهای لازم را کسب کند. البته این اولین تجربه ناموفق سامسونگ از همکاری با شرکت‌های چینی تولیدکننده نمایشگر نبوده است.

سامسونگ حتی تصمیم داشت از نمایشگر تولید شده توسط BOE، دیگر شرکت چینی برای پرچمدار آینده سری S (گلکسی S21) استفاده کند. اما مدتی بعد اعلام شده که OLEDهای شرکت BOE نتوانسته از تست‌های داخلی سامسونگ نمره قبلی بگیرد. در نهایت سامسونگ تصمیم گرفته تا از نمایشگرهای تولید خود استفاده کند. حتی اپل هم که تصمیم داشت تولید نمایشگر آیفون‌های بعدی خود را به BOE بسپارد، به دلایل مشابه از این موضوع انصراف داد و مسئولیت ساخت آنها را دوباره بر عهده سامسونگ نهاد.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار