کد خبر: ۳۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 18
با رونمایی از PlayStation 5 بحث‌ها بر سر قیمت این کنسول جدید بالا گرفته است. لیست فرض شده آمازون فرانسه باعث شده تا بحث بر سر قیمت PlayStation 5 و PlayStation 5 Digital Edition در میان کاربران و مردم بالا بگیرد.
به گزارش آی تابناک : با رونمایی از PlayStation 5 بحث‌ها بر سر قیمت این کنسول جدید بالا گرفته است. لیست فرض شده آمازون فرانسه باعث شده تا بحث بر سر قیمت PlayStation 5 و PlayStation 5 Digital Edition در میان کاربران و مردم بالا بگیرد. با بالا گرفتن این خبر آمازون دسترسی به لیست‌ قیمت‌ها را برداشت و همین امر باعث شد تا اکثر مردم بر این باور باشند که این لیست جعلی بوده است.

طراحی پلی‌ استیشن 5 از زمان رونمایی از این کنسول جدید، بحث‌های زیادی را ایجاد کرده است. در حالی که سونی از برخی از بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرده، این شرکت هنوز قیمتی برای کنسول معمولی و Digital Edition خود مشخص نکرده است. با این حال، آمازون فرانسه قیمت کنسول دیجیتال را 399.99 یورو و برای مدل معمولی آن قیمت 499.99 یورو را اعلام کرده است.

این قیمت اعلام شده از پلی استیشن 5 در آمازون باعث شد تا این کنسول 100 دلار گران‌تر از کنسول نسل قبل خود یعنی پلی استیشن 4 باشد. با این حال، قیمت شایعه شده برای مدل معمولی در آمریکا حدود 499 دلار است. احتمال این وجود دارد که PlatStation 5 از زمان ورود 399 دلار قیمت اولیه داشته باشد، به این دلیل که بسیاری از شرکت‌ها افزایش نرخ ارز در بازار جهانی را مد نظر نمی‌گیرند. قیمت پلی استیشن در انگلیس کمی متفاوت‌تر است، برای مثال سونی پلی استیشن 4 را با قیمت 349.99 پوند قیمت‌گذاری کرد.

با کمال تعجب، این ایده که پلی‌استیشن 5 می‌تواند 399 دلار / 399 یورو / 349 پوند قیمت داشته باشد بحث بر سر قیمت PlayStation 5 را افزایش داده است. با این حال، باید تأکید کرد که آمازون فرانسه در حال حاضر قیمت نسخه‌های پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 5 دیجیتال را برداشته است. از این رو می‌توان گفت که قیمت موجود در تصویر زیر کمی متفاوت‌تر از قیمت واقعی باشد.

بحث بر سر قیمت PlayStation 5

حتی اگر آمازون فرانسه این قیمت‌ها را در برخی مقاطع ذکر کرده باشد، قبل از نهایی شدن قیمت سونی با خرده‌فروشان، این قیمت‌ها بازهم می‌توانند دستخوش تغییر شوند.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار