کد خبر: ۳۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 14
پیش از گزارشی مبنی بر این موضوع منتشر شده بود که سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی S21 قصد استفاده از پنل‌های OLED شرکت BOE را ندارد. حالا در یک گزارش جدید اشاره که اپل هم به این کمپانی چینی چراغ سبز نشان نداده است.
به گزارش آی تابناک : پیش از گزارشی مبنی بر این موضوع منتشر شده بود که سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی S21 قصد استفاده از پنل‌های OLED شرکت BOE را ندارد. حالا در یک گزارش جدید اشاره که اپل هم به این کمپانی چینی چراغ سبز نشان نداده است. این یعنی حداقل نمایشگرهای OLED آیفون 12 اپل توسط شرکت BOE ساخته نخواهند شد.

ماه گذشته گزارشی مبنی بر این منتشر شد سامسونگ در حال مذاکره با BOE برای تولید پنل OLED برخی از گوشی‌های هوشمند این شرکت است مانند S21 (یا S30) است. اما پس از آن چند روز پیش اعلام شد که این شرکت نتوانسته استاندارهای مورد نیاز سامسونگ را بدست آورد. ظاهراً سامسونگ از کیفیت محصولات راضی نبوده و تصمیم دارد همچنان خودش به تولید پنل‌های OLED ادامه دهد.

چه شرکتی مسئول ساخت نمایشگرهای OLED آیفون 12 است؟

به تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با زنجیره تأمین OLED آیفون‌های اپل منتشر شده است. گفته شده که در حدود 80 درصد از پنل‌های مورد نیاز گوشی‌های سری آیفون 12 توسط سامسونگ تولید خواهد شد. طبق شایعات هر چهار مدل از آیفون‌های 12 با فناوری OLED تولید خواهند شد.

خبرهای جدید با آنچه پیش‌تر پیرامون این موضوع منتشر شده بود، در یک راستا است. چراکه در جدیدترین گزارشات اعلام شده بود که BOE از ماه آگوست سال گذشته هنوز نتوانسته آخرین مرحله از آزمایشات را با موفقیت پشت سر بگذارد. این یعنی اپل باید بار دیگر به نمایشگرهای گرانقیمت‌تر اصلی‌ترین رقیب خود یعنی سامسونگ روی بیاورد، اما مطمئن باشد که این محصولات از بالاترین سطح کیفیت برخوردارند.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که با استناد به شایعات، تنها اولین سری از آیفون‌های 12 از نمایشگرهای BOE استفاده نخواهند کرد. این یعنی ممکن است در آینده‌ای نزدیک این شرکت چینی بتواند استانداردهای لازم را بدست آورده و تولید نمایشگرهای خود برای گوشی‌های گرانقیمت اپل را آغاز کند.

از آن گذشته، اپل پیش از این سابقه همکاری با BOE و استفاده از پنل‌های این شرکت را داشته است. آخرین اپل واچ این شرکت از نمایشگر OLED شرکت‌های الجی و BOE بهره برده است و احتمالا اپل واچ سری 6 نیز از نمایشگرهای شرکت چینی استفاده خواهد کرد.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار