کد خبر: ۳۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 13
مدت زمان زیادی تا رونمایی گوگل از نسخه یازدهم سیستم عامل محبوب، اندروید نمانده است و همین موضوع باعث شده تا کاربران زیادی چشم به دریافت این بروزرسانی داشته باشند.
به گزارش آی تابناک : مدت زمان زیادی تا رونمایی گوگل از نسخه یازدهم سیستم عامل محبوب، اندروید نمانده است و همین موضوع باعث شده تا کاربران زیادی چشم به دریافت این بروزرسانی داشته باشند. شیائومی و اوپو کمپانی‌هایی بودند که با افتخار اقدام به ارائه لیست دستگاه‌های دریافت کننده بتای اندروید 11 کردند اما بتا اندروید 11 برای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو توسط وان پلاس در دست اتمام است و بزودی کاربران دارنده این دو تلفن همراه قادر به دریافت این بروزرسانی خواهند بود.

البته این مورد را باید در نظر داشته باشید که این بروزرسانی برای تمام کاربران نخواهد بود و همانطور که از اسمش پیدا است، برای کاربران عضو دسته Beta خواهد بود. درحال حاضر وان پلاس به آرامی درحال انتشار بتا اندروید 11 برای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو است و تعداد محدود کمی از تست کنندگان این کمپانی اقدام به دریافت این بروزرسانی کرده‌اند.

وان پلاس 8 پرو

دلیل تعداد کم تست کنندگان، وجود مشکلات بسیار زیادی است که درحال حاضر وان پلاس درحال دست و پنجه نرم کردن با آن‌ها است. یکی از مشکلاتی که برای خیلی از تست کنندگان پیش آمده، خطر از بین رفتن دستگاه به طور کامل از بخش نرم افزاری است اما مابقی موارد با وجود اینکه دستگاه شما را ناقص می‌کنند، ریسک شدیدی همانند مورد اول نخواهد داشت.

بتا اندروید 11 برای وان پلاس 8 و مشکلاتی که به همراه دارد !

از جمله مشکلاتی که تا به کنون توسعه دهندگان به آن برخوردند، اجرا نشدن دستیار صوتی گوگل، فعال نشدن و غیرفعال بودن قابلیت بازگشایی دستگاه با چهره از داخل تنظیمات، مشکلات Video Call و همچنین مشکلاتی در UI که به وجود آمده باعث شده است تا خیلی از کاربران برای استفاده از این بتا دست نگه دارند. با این وجود هنوز هم تعداد نسبتا زیادی از افراد هستند که اقدام به نصب این بروزرسانی توسط عضو شدن در حلقه Beta می‌کنند تا طعم تمام ویژگی‌های جدید اندروید 11 را بر روی دستگاه وان پلاس 8 و یا وان پلاس 8 پرو را حس کنند.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار